تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر شهید: شهدا برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب جان خود را فدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پدر شهید: شهدا برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب جان خود را فدا کردند ساوه- ایرنا- پدر شهید سید ˈهادی صالحیˈ از ساوه گفت: شهدای والامقام برای پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.


سید ˈمهدی صالحیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صیانت از ارزش های ملی و دینی و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان از دیگر اهداف شهدا بود.
وی مهم ترین ویژگی شهید سید ˈهادی صالحیˈ را توکل به خداوند در تمام امور دانست و بیان کرد: دستیابی به مقام شهید از آرزوهای بزرگ او بود.
صالحی گفت: او همواره اطرافیان را به ساده زیستی و دوری از تجمل و افراط توصیه می کرد و معتقد بود زمانی که گرفتار تجملات شویم از مسیر اصلی انقلاب منحرف خواهیم شد.
وی افزود: شهدای والامقام برگ زرینی برای افزایش اقتدار کشور محسوب می شوند که مرور اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال پیام آنها به نسل جدید می تواند چراغ روشنی برای نسل نوجوان و جوان باشد.
وی با اشاره به این که شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ایرانیان دارند، اظهار کرد: آنان با گذر از زندگی دنیایی و مادی برای همگان امنیت و عزت به ارمغان آوردند.
وی بیان کرد: تمام اقشار جامعه بویژه نسل جوان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند تا انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی (عج) برسانند.
شهید سید ˈهادی صالحیˈ سال 47 در ساوه چشم به جهان گشود و سال 67 در سومار از توابع قصرشیرین در استان کرمانشاه با اصابت گلوله مجروح و در بیمارستان مصطفی خمینی تهران به فیض شهادت نائل آمد.ک/4
7337/686/ 684



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن