تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبانی شیراز از گردشگران تابستانی در عید سعید فطر به اوج رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: میزبانی شیراز از گردشگران تابستانی در عید سعید فطر به اوج رسید شیراز- ایرنا- مسوول اجرایی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان فارس گفت: میزبانی شیراز از گردشگران تابستانی در عید سعید فطر به اوج رسید.


سیدخداکرم فلاح پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شمار زیاد مسافران تابستانی شیراز که خواهان استفاده از تسهیلات اقامتی آموزش و پرورش و اسکان در مدارس بودند سبب شد عصر چهارشنبه 80 کلاس دیگر به 800 کلاس از قبل پیش بینی شده در شیراز افزوده شود تا پاسخگوی حجم گسترده مراجعه کنندگان باشد.
کارشناس مسوول تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: از روز سه شنبه (عید سعید فطر) تا ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 744 خانوار متشکل از پنجهزار و 95 نفر برای بهره مندی از تسهیلات اسکان این اداره کل به ستادهای اسکان در مناطق مختلف این استان مراجعه کردند که حدود 80 درصد این مراجعات در شهر شیراز ثبت شده است.
فلاح اظهار کرد: مسافران تابستانی در این مدت 14 هزار و 816 نفر روز در استان فارس اقامت داشتند که مدت زمان اقامت آنها در شیراز به طور میانگین حدود سه روز و نیم بوده است.
مسوول اجرایی ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: در گستره استان فارس یک هزار و 600 کلاس درس برای میزبانی مسافران در فصل تابستان آماده شده است که از این تعداد، 800 کلاس درس و خوابگاه دانش آموزی در شهر شیراز واقع است.
وی افزود: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، سه هزار و 369 خانوار متشکل از 18 هزار و 576 نفر از تسهیلات اسکان در مدارس فارس استفاده کرده اند.
فلاح گفت: آموزش و پرورش فارس در این مدت 58 هزار و 125 نفر روز اقامت مسافران تابستانی را در سفر به این استان برعهده داشته است. ک/3
2026/ 667



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن