تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814347055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال گردشگران از جاذبه های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال گردشگران از جاذبه های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج - ایرنا - حضور پرشمار گردشگران به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران باعث ازدحام جمعیت در این شهر و کمبود جا برای اتراق مردم شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سه شنبه شب علاوه بر پارک های ساحلی، مهروزی، آبشار بشار، میدان معلم شهر یاسوج که با ازدحام گردشگران مواجه بود، بسیاری ازمسافران در محوطه های برخی اماکن، حاشیه بلوارها و منازل شخصی بیتوته کردند.
ترافیک بالا در مسیرهای پارک ساحلی و آبشار یاسوج باعث شد یاسوجی ها برای مراعات حال مسافران خانه نشین شوند.
سرازیر شدن جمعیت به تفرجگاه های شهرستان های بویراحمد و دنا، ترافیک در محورهای بابامیدان - یاسوج و یاسوج - سی سخت را عصر سه شنبه به همراه داشت.
برخی مسافران فاصله دو کیلومتری پلیس راه تا ورودی شهر یاسوج را دیشب در مدت دو ساعت طی کردند.
هم اکنون اماکن گردشگری شهرهای سی سخت و یاسوج مملو از مسافرانی است که از گوشه و کنار کشور بویژه شهرهای گرمسیری استان های جنوبی به این خطه خوش آب و هوا سفر کرده اند.
هم اکنون آبشارهای بشار، تنگ تامرادی و تنگ کبوتری، مواهب زیبای تنگ مهریان، تفرجگاه گنجه ای شهرستان بویراحمد میزبان هزاران مسافر عاشق سیر و سفر در طبیعت است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای 283 گردشگاه طبیعی و بیش از دو هزار آثار تاریخی است و واقع شدن ان در مرز استان های فارس ، اصفهان، بوشهر، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بر رونق مسافران تابستانی آن افزوده است.
رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از ترافیک نیمه سنگین در محورهای این استان ازجمله یاسوج - سی سخت خبر داد و برلزوم رعایت قانون و سرعت مطمئنه رانندگان تاکید کرده است.
671/587



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن