تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805409517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست شوراي اسلامي روستاي فردو براي برپايي نماز جمعه در اين روستا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۴۹ب.ظ)
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم: درخواست شوراي اسلامي روستاي فردو براي برپايي نماز جمعه در اين روستا رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم گفت: شوراي اسلامي روستاي فردو برپايي نماز جمعه در اين روستا را خواستار شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام حسين ولدان در نشست خبري که در دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم برگزار شد با اشاره به برگزاري هفت نماز جمعه در سطح استان قم اظهار کرد: استان قم نسبت به استان‌هاي ديگر کشور جمعيت کمي دارد اما به سبب وجود ظرفيت‌هاي فرهنگي و مذهبي از جمله حضور مراجع تقليد‏، نماز جمعه‌اي با برد بين‌المللي دارد.
وي استان قم را مرکز ترويج فرهنگ تشيع براي جهان اسلام و حرم اهل بيت (ع) دانست و ابراز کرد: 300 مرکز تحقيقاتي و اطلاعاتي داخلي و خارجي نماز جمعه قم را به صورت بسيار قوي رصد مي‌کنند.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم با تکذيب شايعاتي که براي محل مصلاي قم مطرح شده است گفت: اين مکان از لحاظ زيربنايي و فني داراي مشکلاتي بوده است که طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين مشکلات پس از يک سال بايد برطرف مي‌شد‏ اما به علت بي‌‌مهري‌هاي بسيار هفت سال به طول ‌انجاميده و هنوز تکميل نشده است.
وي در ادامه از مصلا به عنوان نگين شهر قم و قطب فرهنگي ياد کرد و گفت: مسئولان استان قم اقدامات لازم در راستاي احياي اين مصلا که همانند قدس مظلوم واقع شده است را انجام دهند.
ولدان با اشاره به برگزاري نشست‌هاي هم انديشي فصلي در سطح استان قم و دعوت از کارشناسان و صاحب نظران براي حضور در اين همايش‌ها تصريح کرد: همايش فصل تابستان 16 مرداد ماه برگزار مي‌شود که اميدواريم مصوبات مناسبي در راستاي پيشبرد نمازهاي جمعه استان قم در اين جلسه به تصويب برسد.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم به افتتاح پايگاه مقاومت بسيج مصلاي قم با نام مرحوم آيت‌الله مشکيني با حضور سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين اشاره کرد و يادآور شد: پايگاه‌هاي بسيج نماز جمعه در 6 شهر ديگر استان قم نيز ايجاد خواهند شد.
وي اضافه کرد: گردان ولايي 300 نفره متشکل از خواهران و برادران به عنوان خادمان نماز جمعه استان قم هر هفته بدون هيچ چشم‌داشتي در برگزاري نمازهاي جمعه همکاري بسياري دارند که بايد از زحمات آن‌ها تقدير شود.
ولدان با تشکر از زحمات هفت ستاد نماز جمعه استان قم در راستاي برگزاري اين برنامه مذهبي خاطرنشان کرد: در سطح استان قم اقدامات بسياري در راستاي برپايي نمازهاي جمعه انجام مي‌شود که بسياري از آن‌ها از ديد مردم پنهان است.
وي ادامه داد: ائمه جمعه هر ساله طي همايش سراسري با رهبر معظم انقلاب و روساي قواي سه‌گانه ديدار دارند که اين امر اقدام موثري در راستاي تبادل اطلاعات ميان ائمه جمعه و مسئولان حکومت است.
ولدان با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي مختلف براي ائمه جمعه استان قم بيان کرد: از اساتيد برتر کشوري براي به روز کردن اطلاعات سياسي و اجتماعي ائمه جمعه استفاده مي‌شود.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان قم از درخواست شوراي اسلامي روستاي فردو براي برپايي نماز جمعه در فردو خبر داد و بيان کرد: فردو نسبت به جمعيت کم خود شهداي بسياري را به انقلاب اسلامي تقديم کرده است و روزهاي جمعه جمعيت مسافر بسياري را در خود جاي مي‌دهد به همين سبب به دنبال برپايي نماز جمعه در آن هستيم.
وي با اشاره به جايگاه نماز جمعه در ترويج فرهنگ اسلامي تصريح کرد: نماز جمعه يک قطب فرهنگي است.
ولدان به برگزاري نماز جمعه در مصر، تونس و ليبي اشاره کرد و گفت: نماز جمعه موج بيداري اسلامي را در کشورهاي خاورميانه ايجاد کرده است و اميدواريم با استفاده از اين ميراث امام خميني (ره) بتوانيم اقدامات موثري در زمينه بصيرت‌افزايي مردم انجام دهيم.
وي ضمن گراميداشت سالروز برگزاري نخستين نماز جمعه در تهران توسط آيت‌الله طالقاني(ره) عنوان کرد: وظيفه‌‌اي که بر دوش ما گذاشته شده است، حفظ اين حرکت سياسي عبادي و برگزاري هر چه با شکوه‌تر آن است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن