تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز عید سعید فطر در رودان اقامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در طلیعه نخستین سپیده دم ماه شوال نماز عید سعید فطر در رودان اقامه شد رودان- ایرنا- در طلیعه نخستین سپیده دم ماه شوال، نماز باشکوه عید سعید فطر روزسه شنبه با حضور پرشور و گسترده مردم مومن، متدین و ولایی در جوار تربت پاک، مطهر و ملکوتی شهدای شهر رودان اقامه شد.


به گزارش ایرنا نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه شهرستان رودان و با حضور گسترده و یکپارچه مردم مومن، متدین و ولایتمدار برگزار و عاشقان عبودیت و بندگی به شکرانه طلوع سپیده دل انگیز ماه شوال و عید رمضان، دستان خود را با دل هایی امیدوار و سرشار از یقین و باور، برای رحمت و مغفرت، روانه سمت پروردگار عالمیان کردند.
پس از سی روز خلوت عاشقانه با معبود و تمرین خودسازی، تزکیه و تهذیب نفس با سینه ای فراغ و قلبی مملو از نور، آرامش و معنویت، شکوفه های نورانی و ربانیˈ اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت ˈ از حصار سینه سوخته و حنجره عطشان زاهدان و عابدان شب زنده دار، تا عرش الهی روئیدن گرفت.
هزاران دل عاشق و مملو از عشق به عبودیت و بندگی با توشه معرفت از زلال جاری کوثر رمضان در طلوع نخستین سپیده زیبا و دلربای ماه شوال، همنوا با مولا و ولی نعمتشان سجاده های خود را در شرقی ترین ضلع جهان بر روی خاکستری شن ها گسترانیدند و در بارش متواتر اشک، فریضه معنوی و روحبخش نماز عید سعید فطر را در صفوف وحدت و همدلی اقامه کردند.
عاشقان و عابدان شب زنده دار در هنگامه بارش نور و رحمت دگر بار آمدند تا در روز نو، روزی نو و زاده شدن انسانی نو، رویش دوباره ایمان بر سرزمین روح و جان خویشتن را جشن بگیرند، آمدند تا پس از سی روز میهمانی بر سفره پر خیر و فضیلت ماه عبودیت و بندگی، اجر و پاداش خود را طلب کنند.
آمدند تا در وداعی سخت و دلگیر با ماه رحمت، فضیلت، عبودیت و بندگی، بر جایگاه رفیع عید سعید فطر که مهر تاییدی است بر راز و نیازها و مناجات های شبانه و سحرگاهان شب زنده دار، سلامی دوباره بگویند.
آمدند تا در پایان فصلی ناب و بی نظیر، شروع دیگری را آغاز کنند و از نورانیت طلوع خورشید معرفت در سرزمین نور و ایمان و در نوای روحانی و روحبخش دعا، نیایش، مناجات و انس با خدا، بهشت آرامش بر دل های آسمانی شان ارزانی شود.
معبودا، عاشقان و مشتاقانت خالصانه و فروتنانه آمدند تا در زلال نجوا و نیایش، محکم و امیدوار از نردبان تقرب الهی تا بی نهایت عروج کنند و در رایحه خوش و خنک عید رمضان، عید بندگی و عبودیت را جشن بگیرند.
در هنگامه طلوع فضیلت و روز توسل، دعا و نیایش، مشام زمان و زمین آکنده از عطر سلام و صلوات، زمزمه و نوای دل انگیز استجابت است، همه جا غرق در نور، معنویت، عشق، صفا و شادمانی است.
مردم مومن و موحد نماز باشکوه عید سعید فطر را در حالی اقامه کردند که قلب های مهربان، صمیمی و بی ریایشان از ددمنشی و وحشی گری های غاصبان و سفاکان عالم در فلسطین و غزه به شدت به درد آمده است.
آنان با محکوم کردن وحشی گری های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در غزه، بر مقاومت، پایداری و پایمردی مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه درود فرستادند و با سر دادن شعارهای دشمن شکن ˈمرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلˈ با مشت هایی گره کردهˈحقˈ بر دهان یاوه گویانˈباطلˈ کوبیدند و یکدل و یکپارچه، فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را در گوش کائنات سر دادند.
آنان با مشت هایی گرده کرده، صدایی بغض آلود و در سوز گریه کودکان فلسطین، یکدل و یک صدا، آوای مرگ و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و متحدانش را فریاد زدند.
عاشقان عبودیت و بندگی، حادثه سرخ سکوت خیانت بار و معنادار برخی از کشورهای عربی و غربی در قبال مسئله فلسطین را به شدت محکوم کردند و خطاب به اسرائیل و متحدانش فریاد زدند وعده حق نزدیک است، مقاومت دیگر شکستنی نیست و بزودی چشمان جهان نابودی ننگین خصم خدا را به نظاره خواهد نشست. ک/4
7196/668



07/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن