تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801278387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنايات غزه مدعيان حقوق بشر را رسوا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی حجت الاسلام يعقوبي در خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر:
جنايات غزه مدعيان حقوق بشر را رسوا كرد
بجنورد- خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: جنايات اخير اسراييل غاصب در نوار غزه و كشتار فلسطينيان بي گناه، مدعايان حقوق بشر غربي را رسوا كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي صبح سه شنبه در خطبه هاي نماز عيد فطر مركز خراسان شمالي كه در محل مصلاي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به پايان يك ماه روزه داري از حماسه آفريني مردم استان در روز قدس و شب هاي قدر قدرداني و اظهار اميدواري كرد كه مردم مؤمن ايران اسلامي در مسير برنامه هاي عبادي خود ثابت قدم باشند تا خير دنيا و آخرت نصيب آنها شود. وي همچنين از شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، رسانه ها و صدا و سيما و ديگر دستگاه ها و نهادهاي دخيل در برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي ماه مبارك رمضان در خراسان شمالي قدرداني كرد و گفت: علاوه بر اين در ماه رمضان خيران و نيك انديشان براي رفع گرفتاري محرومان و نيازمندان بيش از ماه هاي ديگر سال فعال بودند كه لازم است اين رويه براي ديگر ايام سال نيز تداوم داشته باشد. حجت الاسلام يعقوبي در ادامه با اشاره به دستاوردهاي ماه مبارك رمضان در زندگي فردي و اجتماعي اظهار داشت: ماه رمضان سوغاتي هاي ويژه اي براي مردم به ارمغان آورد و آنها بايد سعي كنند اين دستاوردها را در طول سال نيز با خود داشته باشند. رييس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي يكي از دستاوردهاي ماه رمضان را سحرخيزي دانست و از مردم خواست تا اين عادت نيك را در طول سال حفظ كنند. وي اقامه نماز اول وقت، شركت در نمازهاي جماعت، اهتمام بيشتر به نماز صبح، كمك به نيازمندان، در خدمت قرآن بودن و ... را برخي ديگر از دستاوردها و سوغاتي هاي ماه مبارك رمضان عنوان كرد و گفت كه بايد همه سعي كنيم اين دستاوردها را در طول سال نيز با خود به همراه داشته باشيم. حجت الاسلام يعقوبي اضافه كرد: ماه مبارك رمضان و ضيافت الله لباس ويژه تقوا را به همه مؤمنان داده و بر تن آنها پوشانده لذا بايد سعي كنيم اين لباس كه هديه ضيافت الهي است؛ را تا ماه رمضان سال آينده با خود حفظ كنيم. خطيب نماز جمعه بجنورد در بخش ديگري از سخنان خود به مسأله فلسطين و جنايت هاي اخير اسراييل غاصب در نوار غزه پرداخت و افزود: حدود يك ماه است كه صهيونيسم هاي جنايت كار با حمله به نوار غزه زنان و كودكان بي گناه را به شهادت مي رسانند اما سازمان هاي بين المللي و به اصطلاح حقوق بشر جهان براي توقف اين جنايت ها اقدامي عملي نمي كنند. وي با اشاره به انفعال مجامع مدعي حقوق بشر و حمايت آشكار كشورهاي غربي از جنايت هاي اسراييل تصريح كرد: جنايات اخير اسراييل غاصب در نوار غزه و كشتار فلسطينيان بي گناه، مدعايان حقوق بشر غربي را رسوا كرد. به گفته حجت الاسلام يعقوبي انگار در نظر كشورها و سازمان هاي مدعي حقوق بشر فلسطين و نوار غزه جزئي از بشريت محسوب نمي شود كه براي توقف جنايت هاي اسراييل در آن جا قدمي بر نمي دارند. امام جمعه بجنورد در پايان اظهار داشت: رشد اسراييل؛ رشدي توخالي و بادبادكي است كه به زودي ميان تهي بودن آن ثابت مي شود همان گونه كه در جنگ اخير نيز با وجود تمام ادعاها نمي توانند محل فرود موشك ها و راكت هاي حماس را پيش بيني كنند.    


۱۳۹۳/۵/۷ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن