تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی بیش از 84 هزار دانش آموز و اا هزار فرهنگی برای سال تحصیلی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد:
ساماندهی بیش از 84 هزار دانش آموز و اا هزار فرهنگی برای سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش وپرورش ایلام، با اشاره به ساماندهی11هزار و 800 معلم برای آغاز سال تحصیلی جدید در استان گفت: تاکنون 78 درصد دانش آموزان معادل 84 هزار و 157 نفر از طریق سامانه سناد نام نویسی کرده اند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی بیرانوند گفت: 9 هزار و 500 نفر از دانش آموزان استان امسال در پایه نخست ابتدایی تحصیل خواهند کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش ایلام افزود: تمام دانش آموزان ورودی جدید مراحل سنجش تحصیلی شامل بینایی، شنوایی و جسمی را زیر نظر متخصصان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش انجام داده اند و آماده هستند تا  31شهریور ماه  سال جاری در قالب جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور راهی مراکز آموزشی گردند .

وی اضافه کرد: افزون بر یکهزارو 162فضای آموزشی دولتی و  94 فضای غیر دولتی هشت مدرسه نمونه دولتی با بیش از یک هزار و 500 دانش آموز، چهار مدرسه تیزهوشان در قالب دو مجتمع با 900 دانش آموز 89 آموزشگاه هیات امنایی با بیش از 18 هزار دانش آموز  11 آموزشگاه شاهد با بیش از 3 هزار و 500 دانش آموز و 38 مدرسه قرآنی در استان فعال است بیرانوند عنوان کرد: در سنوات گذشته 616  کلاس درس با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار تاکنون نیمه هوشمند شده اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: 200 آموزشگاه عشایری با 3000 هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه نخست و دو مرکز شبانه روزی در موسیان و بخش چوار به دانش آموزان عشایر استان خدمات آموزشی ارائه می دهند.وی گفت : تا کنون 78 درصد دانش آموزان استان به استعداد 84 هزارو 157 نفر از طریق سامانه سناد ثبت نام نموده اند .

انتهای پیام/
 











تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن