تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801315490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلاینده های هوای شهر تهران افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آلاینده های هوای شهر تهران افزایش یافته است تهران بزرگ - ایرنا - در ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران غلظت آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعات افزوده شده است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی آلودگی هوا، بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از آلاینده منواکسید کربن نسبت به روز گذشته در همین ساعات افزوده شده است.
میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاه های دروس، شهر ری، دانشگاه تهران، شهرداری منطقه 15 و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و نیز ایستگاه های مسعودیه و دانشگاه شریف به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است.
بر اساس این گزارش طی 24 ساعت آینده آسمان تهران صاف و در برخی نقاط با گرد و غبار همراه است، همچنین انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.
اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در مناطق ناسالم برای گروه های حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی، ریوی و افراد مسن است.
بر اساس این گزارش توصیه می شود در مناطق ناسالم، گروه های حساس مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.
همچنین پیش بینی می شود در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هوای تهران صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد باشد.
تهرام/7561/ 699



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن