تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح ضربتي بازديد از جايگاه‌هاي سي ان جي‌ در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۳۱ب.ظ)
مديرکل استاندارد قم: اجراي طرح ضربتي بازديد از جايگاه‌هاي سي ان جي‌ در قم مديرکل استاندارد قم از اجراي طرح ضربتي بازديد از جايگاه‌هاي سي ان جي در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا واعظي‌پور به استانداردسازي جايگاه‌هاي سي ان جي در استان اشاره و اظهار کرد: شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي و شهرداري به عنوان متوليان جايگاه‌هاي سي ان جي با همکاري شرکت گاز و حوزه مديريت بحران استانداري طرح ضربتي بازرسي از جايگاه‌هاي سوخت استان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وي با اشاره به وجود 36 جايگاه عرضه سي ان جي در استان گفت: از ميان اين جايگاه‌ها تنها يک جايگاه تاييديه استاندارد دارد و ديگر جايگاه‌ها در فرايند استانداردسازي قرار گرفته‌اند.
مديرکل استاندارد قم با اشاره به اينکه بازديد از سي ان جي‌هاي استان آغاز شده است، بيان کرد: اين فرايند تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
واعظي‌پور افزود: اگر جايگاهي از الزامات و شرايط استاندارد برخوردار باشد، موفق به اخذ تاييديه ايمني مي‌شود و اجازه فعاليت پيدا مي‌کند و از تخفيفات قانوني شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي نيز بهره‌مند مي‌شود.
وي به عملکرد حوزه استانداردسازي اشاره و تصريح کرد: در صورتي که در برخي مراکز بحراني وجود داشته باشد، به شرکت گاز اعلام مي‌کنيم تا انتقال گاز به اين مراکز را قطع کند.
مديرکل استاندارد قم با اشاره به جايگاه قم به دليل واقع شدن در شاهراه مواصلاتي کشور تصريح کرد: براي رفاه حال مسافران و زائران به بازديد و بررسي جايگاه‌ها مي‌پردازيم.
واعظي‌پور اولويت بازديدها را براساس قدمت جايگاه‌ها عنوان و بيان کرد: در ابتدا جايگاه‌هايي که قدمت طولاني‌تري دارند، مورد بررسي قرار مي‌گيرند، بدين ترتيب اين جايگاه‌ها فرصت اصلاح و برطرف‌‌سازي اشکالات خود را پيدا مي‌کنند.
وي يادآور شد: جايگاه‌هاي قديمي با توجه به قدمتشان مشکلات بيشتري دارند؛ با بررسي اوليه از اين جايگاه‌ها فرصت اصلاح را در اختيارشان قرار مي‌دهيم تا خود را با شرايط جديد هماهنگ کرده و تاييديه ايمني را بگيرند و در صورتي که جايگاهي موفق به دريافت تاييديه نشود، تعطيل مي‌شود.
مديرکل استاندارد قم خاطرنشان کرد: سال گذشته به صورت پايلوت سه جايگاه را در استان بررسي کرديم، اما امسال با همکاري شهرداري و شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي همه جايگاه‌ها بررسي خواهند شد.
واعظي‌پور افزود: شهرداري و شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي در راستاي رفاه حال مردم و انجام هر چه بهتر کار همکاري و هماهنگي‌هاي لازم را دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن