تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802810699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت آماده خدمات رساني به نمازگزاران عيد فطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۳۷ب.ظ)
معاون شهردار تهران خبر داد: ناوگان حمل و نقل عمومي پايتخت آماده خدمات رساني به نمازگزاران عيد فطر معاون شهردار تهران گفت: از ساعت 5 و 30 دقيقه صبح روز عيد، ناوگان اتوبوسراني از 250 ايستگاه اتوبوس و ناوگان ريلي از 80 ايستگاه مترو از سراسر شهر، شهروندان تهراني را به محل برگزاري نماز در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) مي رساند و در پايان نماز آن ها را به مبادي اوليه باز مي گرداند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد جعفر تشکري هاشمي افزود: دو ايستگاه مترو واقع در شمال و جنوب مصلاي امام خميني (ره)، بهترين پيشنهاد براي رفت و آمد نمازگزاران عزيز است که از اولين ساعات بامداد روز عيد خدمات رساني خود را از اقصي نقاط شهر به سمت محل برگزاري نماز آغاز کرده و آن ها را در پايان مراسم به مقاصدشان باز مي گرداند، ضمن اين که خدمات مترو به صورت رايگان به نمازگزاران ارائه مي شود.
وي با اعلام اين که 4 هزار دستگاه اتوبوس به همراه 500 دستگاه اتوبوس کمکي به اين منظور اختصاص پيدا کرده، تصريح کرد: ناوگان اتوبوسراني از نخستين ساعات صبح روز عيد خدمات رساني خود را از 250 ايستگاه در سراسر تهران، از جمله 42 ميدان اصلي و نقطه مرکزي شهر آغاز مي کند و به طور رايگان نمازگزاران را به مصلاي امام خميني (ره) برده و در خاتمه مراسم آن ها را به مبادي اوليه باز مي گرداند.

*اختصاص 5 پارکينگ براي توقف خودروهاي شخصي
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که 450 دستگاه تاکسي ون از 5 نقطه شامل خيابان شهيد نقدي، تقاطع سهروردي- شهيد بهشتي، ميدان هفتم تير، بلوار آفريقا و ميدان آرژانتين به مقصد مصلاي امام خميني (ره) به نمازگزاران خدمات رساني مي کنند، اظهار کرد: علاوه بر اين، تاکسي هايي به اين منظور در نظر گرفته شده که در چهار پهنه شهر تهران جانمآيي شده اند و نمازگزاران را به محل برگزاري نماز مي رسانند، ضمن اين که 40 دستگاه تاکسي نيز در محل ستاد گمشدگان استقرار مي يابند.
مهندس تشکري هاشمي با بيان اين که مجموعه اي از تدابير و تمهيدات ترافيکي با همکاري و هماهنگي اين معاونت و پليس راهور تهران بزرگ در نظر گرفته شده، تصريح کرد: محدوديت توقف ممنوع از 24 ساعت قبل از مراسم در بزرگراه هاي مدرس و رسالت، خيابان هاي شهيد قنبرزاده، شهيد بهشتي، شهيد مفتح، مير عماد، پاکستان، هويزه و خرمشهر و ضلع غربي ميدان هفتم تير و ممنوعيت تردد از 4 صبح روز عيد در مسير غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلي و خيابان هاي شهيد بهشتي، شهيد علي اکبري، مير عماد، پاکستان، هويزه و خرمشهر اعمال مي شود.
وي در پايان با تأکيد بر اين که 8 محل براي توقف اتوبوس هاي سامانه هاي 1، 2، 3، 4، 5، 9 و 10 اتوبوسراني پيش بيني شده، اظهار کرد: همچنين خيابان هاي هويزه و خرمشهر براي توقف موتورسيکلت هاي نمازگزاران و 5 پارکينگ شامل حکمت، گل گشت و بنياد مستضعفان در محور رسالت، لجستيک ارتش در خيابان شهيد بهشتي و بيهقي در ميدان آرژانتين براي توقف خودروهاي شخصي نمازگزاران در نظر گرفته شده، ضمن اين که خيابان شهيد مطهري از ولي عصر (عج) تا پل مدرس، خيابان شهيد بهشتي از قائم مقام تا ولي عصر (عج) و معابر شرقي و غربي خيابان سهروردي نيز به اين منظور پيش بيني شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن