تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های گردشگری کردستان محروم از دریافت تسهیلات سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح های گردشگری کردستان محروم از دریافت تسهیلات سرمایه گذاری سنندج- ایرنا- کارشناس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از عدم پذیرش طرح های گردشگری در بانک های استان انتقاد کرد و گفت: بانک های استان علاوه بر عدم پذیرش و پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری، برخورد نامناسبی هم با متقاضیان این حوزه دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور خالدی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان در سنندج، عدم همکاری و تعامل بانک ها با حوزه گردشگری و پرداخت تسهیلات به این بخش را منجر به رشد نکردن زیرساخت های حوزه گردشگری در استان دانست و افزود: بخش گردشگری در جهت توسعه و تقویت، نیاز به همکاری جدی بانک ها در پرداخت تسهیلات دارد.
وی برخورد بد و نامناسب کارشناسان بانک با متقاضیان طرح های گردشگری را موجب فراری دادن سرمایه گذاران این حوزه دانست.
به گفته وی در حالی که نیاز جدی به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در استان داریم از طرف دیگر، بانک ها به جای جذب سرمایه گذار، آنان را فراری می دهند.
خالدی افزود: از 15سال قبل تاکنون بخش زیادی از تسهیلات و اعتبارات استان به سوی بخش کشاورزی و صنعت سوق داده شده است و تغییر و تحولی هم در این دو حوزه در استان ایجاد نشده است.
به گفته وی مسوولان بانک ها چند سال هم طرح های گردشگری را در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دهند تا منجر به توسعه این بخش شود.
کارشناس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه گفت: تاکنون 160 طرح گردشگری از سوی این اداره کل جهت دریافت تسهیلات به بانک ها ارسال شده اما تسهیلاتی به این طرح ها پرداخت نشده است.
خالدی با اشاره به اینکه بانک ها نداشتن منابع را دلیل عدم پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری اعلام می کنند، افزود: سیاست دولت تقویت و توسعه صنعت گردشگری است و از این رو بانک ها نیز باید با این سیاست دولت همراهی کنند.
وی گفت: مسوولان بانک ها در توجیه عدم پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری مسایلی را مطرح می کنند که ربطی به سرمایه گذار بخش خصوصی ندارد و طرح این مسایل تنها منجر به فراری دادن سرمایه گذار از استان می شود.ک/3
7346/533



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن