تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری تهران 360 میلیارد تومان برای ساخت 72 مسجد در نظر گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران: شهرداری تهران 360 میلیارد تومان برای ساخت 72 مسجد در نظر گرفته است تهران بزرگ-ایرنا-رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران 360 میلیارد تومان برای ساخت 72 مسجد در نظر گرفته است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام جواد صادق زاده در نشست ائمه جماعات مساجد منطقه 11 خاطر نشان کرد: حدود 42 میلیارد تومان برای کمک به سایر مساجد در نظر گرفته شده که از طریق مناطق و بر اساس نیازها و فعالیت های هر مسجد در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی با توجه به بافت مذهبی منطقه 11 شهرداری به افزایش بودجه این منطقه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 92 این منطقه مبلغ 370 میلیون تومان برای کمک به مساجد در اختیار داشته که این مبلغ در سال جاری به یک میلیارد و 900 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است .
حجت الاسلام صادق زاده مساجد را مهم ترین پایگاه های اجتماعی و فرهنگی در محلات دانست و بر برنامه ریزی فرهنگی برای ارتقای اخلاق در جامعه تأکید کرد.
وی ادامه داد: باید سازماندهی فعالیت سرای محلات زیر نظر ائمه جماعات، پشتیبانی و تأمین مالی مساجد از سوی شهرداری تهران، توجه به برگزاری جلسات قرآنی و اهمیت برگزاری نماز جماعت صبح در اولویت برنامه های مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران قرار گیرد.
تهرام/1393/ 699



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن