تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر رفتار چاره حل مشکل جرائم غیر عمد و دیه کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تغییر رفتار چاره حل مشکل جرائم غیر عمد و دیه کشور گرگان - ایرنا- نایب رییس هیات مدیره ستاد دیه کشور درجشن گلریزان ستاد دیه گلستان گفت: چاره اصلی حل مشکلات جرائم غیر عمدی و دیه تغییر رفتار و ترویج رفتارهای صحیح است.


به گزارش ظهر یکشنبه اداره کل زندان های گلستان، ˈعلی اکبر یساقیˈ شامگاه شنبه در این جشن که با حضور خیرین گلستانی برگزار شد، با بیان اینکه باید در چند حوزه هم رفتار خود را تغییر داده و هم مروج تغییر رفتار باشید، اظهار کرد: به این صورت که در حوزه کارهای اقتصادی بی گدار به آب نزنید،قوانین را بدانید،امکان سنجی دقیق داشته باشید تا امروز بیش از 4 هزار نفر زندانی ناشی از محرومیت های مالی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: در حوزه مهریه باچشم و هم چشمی برای جوانان 600 سکه،1000سکه و 2000 سکه مهریه تعیین نشود تا افزون بر یکهزار نفر زندانی در این بخش نداشته باشیم.
یساقی ادامه داد: در حوزه تصادفات توجه کرده، دقت کنیم، اگر می خواهیم مدرن ومتمدن باشیم، باید قانون را رعایت نماییم.
وی در ادامه به خیرین و نیکوکاران گلستان تأکید کرد: بیش از آنکه کمک مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی و دیه داشته باشید از شما می خواهیم که مروج مفاهیم تغییر باشید، رفتار ما باید تغییر پیدا کند و رعایت قانون به عنوان یک فریضه مهم در عمل خودرا نشان دهد.
نایب رییس ستاد دیه کشور در ادامه با تقدیر از حضور خیرین در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: یک درد همه ما را کنار هم جمع نموده است.
به گفته وی، یک شرایط ناگوار وجود دارد، خانه هایی تاریک است و افرادی وجود دارند که بر اثر سهل انگاری خود و خانواده آنها آسیب دیده اند واین مسائل ما را دور هم جمع کرده است.
یساقی همچنین گفت: این نشست ها به همت مردانی همانند شهید لاجوردی از سال 1369شکل گرفته است و تاکنون از راه همین همت بیش از 80 هزار نفر در سطح کشور آزاد شده اند و در پنج سال گذشته بیش از 800 میلیارد ریال مردم خیر کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی کمک کرده اند.
وی ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت حدود 4هزار میلیارد ریال بیش از 7 هزار زندانی آزاد شدند و امسال نیز برنامه ریزی شده است که 7500 زندانی با پرداخت حدود 4هزار میلیارد ریال آزاد شوند.
در این آیین مبلغ یک میلیارد و 850میلیون ریال (185 میلیون تومان) کمک برای زندانیان جرائم غیرعمدی و تصادف از سوی خیرین گلستانی اهداء شد.
601



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن