تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803288366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح استیضاح فرجی دانا سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو شورای اطلاع رسانی وزارت ارشاد: طرح استیضاح فرجی دانا سیاسی است تهران- ایرنا- یک استاد دانشگاه می گوید: نمایندگان اقلیت مجلس که موضوع استیضاح وزیر علوم را مطرح کرده اند هدف سیاسی دارند و فرجی دانا می تواند با قبول برخی مسایل خود را از این وضعیت خارج کند.


افشین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با حوزه دانشگاه ایرنا در مورد مطرح شدن استیضاح رضا فرجی دانا، گفت: مطرح شدن این بحث کاملا سیاسی بوده و مطمئن باشید اگر وزیر علوم رای نیاورد و هرکسی از سوی رییس جمهوری جایگزین شود بازهم مورد انتقاد طیف اقلیت مجلس قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: استیضاح وزیر علوم در شرایط فعلی به سود کشور و دانشگاه ها نیست زیرا به تازگی روح امیدی در دانشگاه های کشور ایجاد شده است که این اقلیت نباید این روح را از بین ببرد.
عضو شورای اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسایلی که این دوستان برای فرجی دانا مطرح کردند باعث افتحار وزارت علوم است. زمانی که دانشگاهیان اجازه انتخاب رییس دانشگاه خود را داشته باشند احساس آزادی می کنند و به طور حتم خود را در تمام تصمیم گیری ها سهیم می دانند.
وی با اشاره به انگیزه اقلیت مجلس برای تحت فشار قراردادن وزیر علوم، تصریح کرد: این گروه می خواهد افرادی از میان اقلیت خود به عنوان روسای دانشگاه ها منصوب شوند که این مساله مورد تایید وزیر علوم نیست و باعث ایجاد حواشی اینچنینی می شود.
محمدی با انتقاد از حاشیه های مطرح شده در مورد بورسیه ها، گفت: بستگان یا دوستان عده ای از نمایندگان که دنبال استیضاح وزیر علوم هستند، قبلا بورسیه گرفته اند.
وی افزود: بورسیه غیر قانونی در دولت قبل امروز تهدیدی برای استیضاح وزیر علوم شده است و مطمئن باشید اگر فرجی دانا این بورسیه ها را بپذیرد و صحبتی درباره آنها نکند هیچ خطری او را تهدید نخواهد کرد.
وی ادامه داد: خواسته خانواده دانشگاهی از وزیر علوم این است که درمورد بورسیه ها به صورت شفاف عمل کند و مقابل کسانی که با معدل 12 بورسیه شده اند بایستند و شان دانشگاه ها را حفظ کنند.
محمدی در رابطه با بررسی مجدد پرونده دانشجویانی که ستاره دار شده اند، گفت: این بهترین تصمیمی بود که وزارت علوم می توانست در این باره اتخاذ کنند تا افرادی که بی دلیل ستاره دار شده اند بتوانند به حق که بازگشت به محیط تحصیل است، برسند.
وی تاکید کرد: این مسائل نقطه ضعف فرجی دانا نیست و ایراد هایی که از سوی اقلیت مجلس گرفته شده به هیچ عنوان صحیح نیست.
عضو شورای اطلاع رسانی وزارت ارشاد در ادامه این گفت وگو با انتقاد از فشارهای وارده به علی جنتی نیز گفت: وزیر ارشاد به خوبی وعده های دولت را اجرایی کرده و تاکید و حساسیت وی‍ژه ای به اجرا شدن نظرات مقام معظم رهبری دارند.
وی تاکید کرد: ما 18 متولی فرهنگی در جامعه داریم اما چگونه وزارتخانه ای که بودجه اش محدود است می تواند کار سایر متولیان را انجام دهد؟
فراهنگ **9118**1569



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن