تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها دسته کمی از زنان، حجاب کامل ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی: تنها دسته کمی از زنان، حجاب کامل ندارند خبرگزاری پانا: مدیرکل امور بانوان آذربایجان غربی گفت: تنها دسته کمی از زنان به خاطر ناآگاهی از نقشه های دشمنان و بی دانشی در مورد مسایل دینی، حجاب کاملی ندارند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ مرداد ساعت 09:39



به گزارش خبرگزاری پانا، مریم دهقان در نشست راهبری و طرح توجیهی بانوان مهاباد که با حضور جمعی از زنان شاغل در ادارات این شهرستان برگزار شد؛ افزود: زنان می توانند در محیط خانواده های خود با رعایت اصول صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات موجود در زمینه ارتقای سطح توان اقتصادی خانواده بسیار موثر باشند.    
وی اضافه کرد: زنان شاغل در ادارات نیز می توانند با شناسایی نقاط قوت و توانایی های محل کارشان در زمینه توانمندسازی و فراهم آوردن بسترهای اشتغال برای جوانان و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا کنند.
 
دهقان با اشاره به توطئه های استکبار جهانی برای ترویج بی حجابی در جوامعه اسلامی نیز گفت: فرهنگ حجاب در بین بسیاری از زنان جامعه ما به خوبی نهادینه شده و تنها دسته کمی از زنان به خاطر ناآگاهی از نقشه های دشمنان و بی دانشی در مورد مسایل دینی، حجاب کاملی ندارند.
 
دهقان ادامه داد: روشنگری و برپاکردن کلاس ها و کارگاه های آموزش مهارت های زندگی در بین جوانان می تواند گام بسیار مهمی در زمینه کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به طرح مشاغل خانگی نیز گفت: این طرح در آغاز هرچند که از روند بسیار خوبی در استان برخوردار شد اما نتوانست در عمل به خوبی اجرا شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد زنان توانمند و کارآفرین بتوانند با بهره گرفتن از طرح مشاغل خانگی و استفاده از تسهیلات بانکی این طرح، زمینه های شکوفایی اقتصادی در خانواده و جامعه را تامین کنند.
 
سرپرست فرمانداری مهاباد نیز در ادامه این جلسه به نقش زنان در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهم و ارزنده ای ایفا کرده و پشتوانه بسیار خوبی برای رزمندگان اسلام بودند.
 
جعفر کتانی افزود: در دوران بعد از جنگ نیز زنان با ورود به بازار کار و اشتغال سهم بسزایی در تولید و مدیریت اقتصاد کشور داشتند.
 
وی اظهار کرد: بانوان کارآفرین و نخبه های علمی و دانشگاهی کشور توانستند در بخش های مختلف سیاسی و اجتماعی همانند مردان در عرصه های مختلف بسیار پرتلاش ظاهر شوند.
 
وی اضافه کرد: فرمانداری در بحث های مختلف از جمله اشتغالزایی، ایجاد صندوق قرض الحسنه بانوان، تعاونی مسکن بانوان و موارد مربوط به بانوان با تمام توان از آنان حمایت می کند.
 
در ادامه این نشست شرکت کنندگان نیز نظرات و پیشنهادات خود را در زمنیه مسایل و مشکلات زنان در ادارات مختلف بیان کردند.
 
گفتنی است دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان مهاباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان مهاباد از دیگر برنامه های سرکار خانم دهقان در سفر به شهرستان مهاباد بود.
   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن