تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح حمایت از خرید آثار هنری نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرمند خوشنویس: طرح حمایت از خرید آثار هنری نهادینه شود تهران-ایرنا-هنرمند خوشنویس گفت:طرح حمایت خرید آثار هنری هنرمندان روحیه کاری آنها را برای خلق اثر افزایش می دهد.


ˈکاوه تیموریˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا افزود: خرید آثار هنری از هنرمندان یک کار ارزنده بوده که در این عرصه هنوز کار جدی نشده است.
وی اظهار کرد پیش تر مصوبه تخصیص بودجه به هنرهای تجسمی تصویب شد و با وجود اینکه در برنامه ریزی های توسعه اقتصادی گنجانده شده بود اما هیچگاه نمود عملیاتی پیدا نکرد.
وی اظهار داشت: در بودجه ریزی، معمولا هنرهای تجسمی بعد از هنرهای نمایشی (سینماو تئاتر) قرار می گیرد و حتی این هنر نسبت به موسیقی نیز بودجه کمتری دریافت می کند.
تیموری گفت: باید از هنرمندان حمایت کنیم و در عرضه هنرهای تجسمی بدون حمایت دولت نباید انتظار شکوفایی و خلاقیت داشت چون رونق فروش آثار هنری در جامعه ما بالا نیست.
وی افزود: آثار هنری خریداران زیادی دارد اما علاقه مندان به خرید نمی دانند به کجا مراجعه کنند.
تیموری اظهار کرد اکنون بازار فروش آثار هنری نهادینه نشده و فروشگاه های دایمی عرضه آثار هنری نیز نداریم و خرید آثار هنری در سبد خانوارها وارد نشده است.
این هنرمند خوشنویس گفت: در صورت رفع این مشکلات هنرمندان با آرامش بیشتر به خلاقیت آثار هنری می پردازند.
وی در پایان گفت: هنرهای تجسمی یکی از هنرهای زیربنایی هر تمدنی است بنابراین نباید نسبت به توسعه و رشد آن غفلت کنیم. اختصاص بخشی از بودجه می تواند باعث گردش اقتصاد هنر شود.
کاوه تیموری، هنرمند و مدرس خوشنویسی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه تهران است و سابقه 25 سال تدریس در انجمن خوشنویسان ایران، مدارس و مراکز آموزش عالی فرهنگیان را در کارنامه خود دارد.
فراهنگ(4)**9338**1569



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن