تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدعيان قهرماني جام رمضان يادواره شهداي آذر قم مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۳ (۸:۱۳ق.ظ)
مدعيان قهرماني جام رمضان يادواره شهداي آذر قم مشخص شدند تيم‌هاي راه يافته به ديدار نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم مشخص شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، امسال بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده، رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم از نخستين شب ماه مبارک رمضان با رقابت 21 تيم آغاز شد و طي آن مدعيان قهرماني امشب بازي نهايي را براي تعيين تيم قهرمان برگزار مي‌کنند.
اين در حالي است که به لحاظ حضور بازيکنان مطرح فوتسال استان قم در تيم‌هاي شرکت‌کننده در اين دوره، رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم داراي جذابيت‌هاي زيادي بود و تيم‌هاي شرکت‌کننده رقابت جذابي براي کسب مقام قهرماني با يکديگر داشتند.
در اين دوره از رقابت‌ها 21 تيم حضور داشتند که در رقابتي نزديک و تماشايي براي کسب عناوين اول تا چهارم، بازي‌هاي خود را در سالن ورزشي شهرداري قم برگزار کردند و با مشخص شدن چهار تيم حاضر در مرحله نيمه نهايي، فيناليست‌ها نيز مشخص شدند و امشب براي قهرماني به ميدان مي‌روند.
طبق برنامه‌ريزي مسئولان برگزاري رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم، در شب‌هاي ماه مبارک رمضان و بعد از ساعت افطار تا پاسي از شب، بازي‌هاي مرحله مقدماتي اين مسابقات با حضور تيم‌هاي شرکت‌کننده در مراحل مقدماتي و حذفي برگزار شد.
اين در شرايطي است که در اين دوره از مسابقات تيم‌هاي فوتسال ادارات و نهادهاي دولتي استان قم با ترکيبي از بازيکنان جوان و جوياي نام و همچنين نفرات با تجربه که اکثرا سابقه قهرماني در مسابقات کارگري و کارکنان دولت را دارند در مرحله گروهي به شکل دوره‌اي با يکديگر رقابت کردند.
در حالي که ديدارهاي مرحله مقدماتي اين مسابقات به شکل دوره‌اي برگزار شد، در پايان مرحله مقدماتي از هر گروه دو تيم راهي مرحله دوم شدند که در اين مرحله بازي‌هاي خود را به شکل حذفي برگزار کردند و در پايان چهار تيم شهرداري قم، آموزش و پرورش، شرکت توزيع نيروي برق و سپاه قم به نيمه نهايي رفتند.
تيم فوتسال شهرداري قم در نخستين بازي اين مرحله به مصاف تيم آموزش و پرورش رفت و با حساب 6 بر 3 حريف خود را شکست داد تا نخستين فيناليست جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم لقب بگيرد، ضمن اينکه ديگر ديدار اين مرحله را تيم شرکت توزيع نيروي برق با حساب 11 بر دو از تيم سپاه قم برد و دومين فيناليست اين دوره از مسابقات شد.
بر اساس برنامه‌ريزي مسئولان برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهاي دولتي استان قم، ديدار نهايي اين دوره از پيکارها امشب از ساعت 21:30 برگزار مي‌شود و تيم شرکت توزيع نيروي برق براي قهرماني به مصاف تيم شهرداري قم مي‌رود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن