تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف در مصاحبه با سی ان ان: تحمیل را نمی پذیریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ظریف در مصاحبه با سی ان ان: تحمیل را نمی پذیریم


وزیر امور خارجه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان تاکید کرد: ایران هیچگونه توافق تحمیلی را نخواهد پذیرفت. ظریف تصریح کرد: باید توافقی متعادل به دست آید تا بتواند توافقی ماندگار باشد. این توافق نمی تواند تحمیلی باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر امور خارجه مذاکرات کنونی با1+5 را فرصتی تاریخی دانست و افزود: اگر همه به دنبال حل مسائل هسته ای ایران  باشند و  به طرف دورنمایی متفاوت در روابط بین المللی حرکت کنند، توافق ممکن است .

 وی اظهار داشت : هدف حصول اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران است که  این امر از نظر علمی ممکن است. وزیر امور خارجه به سخنرانی چندی قبل رهبرمعظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر انقلاب کاملا نشان داد  برنامه ما دارای یک منطق صلح آمیز است.

دکتر ظریف درباره امکان دستیابی به توافق هسته ای با1+5 گفت: اختلاف های جدی بین هر دو طرف وجود دارد، آنها هنوز بسته اقداماتی که برای ما رضایتبخش است  ارائه نکرده اند، آنها باید به شیوه های جدی تری که به نگرانی های ما پاسخ می دهد دست یابند.

وی با طرح این پرسش که آمریکا از تحریم ایران چه به دست آورده است، گفت: هم اکنون ایران به جای دویست دستگاه سانتریفوژی که در ابتدای این تحریم ها فعالیت می کرد ، بیست هزار دستگاه سانتریفوژ دارد.  

وزیر امور خارجه تصریح کرد : باید توافقی متعادل به دست آید تا بتواند توافقی ماندگار باشد، این توافق نمی تواند تحمیلی باشد، افرادی تلاش کرده اند مسائل را به ایران تحمیل کنند اما شکست خورده اند.    
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن