تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798630107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه چالشی شبکه خبری آمریکا با سفیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ اسرائیل هیچ کشوری را تهدید به نابودی نمی‌کند اما ایران ما را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مصاحبه چالشی شبکه خبری آمریکا با سفیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ اسرائیل هیچ کشوری را تهدید به نابودی نمی‌کند اما ایران ما را تهدید می‌کند

مصاحبه چالشی شبکه خبری آمریکا با سفیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ اسرائیل هیچ کشوری را تهدید به نابودی نمی‌کند اما ایران ما را تهدید می‌کند
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» بار دیگر با تکرار اتهامات هسته‌ای علیه ایران از جامعه جهانی خواست تا جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را بگیرد.



به گزارش نامه نیوز، شبکه خبری «ان‌بی‌سی» در گفت‌وگو با «ران درمر» سفیر رژیم تل‌آویو در واشنگتن از وی درباره برنامه هسته‌ای ایران و اینکه «چرا» ایران از دید این رژیم نمی‌تواند برنامه هسته‌ای داشته باشد در شرایطی که «اسرائیل می‌تواند» پرسید و «درمر» در پاسخ گفت: «ایران می‌خواهد بمب بسازد.»


در این گفت‌وگو ،خبرنگار ان‌بی‌سی با اشاره به صحبت‌های اخیر «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران با نیویورک‌تایمر مبنی بر ادامه غنی‌سازی ایران ولو به صورت محدود و همچنین اظهارات «جان کری» وزیر خارجه آمریکا که گفته است «اختلافات زیاد است. دیپلماسی می‌تواند کارهای زیادی بکند و دیپلماسی بهتر از هر اقدام دیگری است» نظر وی را پرسید.


که «درمر» در پاسخ مدعی شد: «ما می‌دانیم ایران چه می‌خواهد. ایران می‌خواهد سلاح هسته‌ای تولید کند.»


خبرنگار این شبکه خبری نیز در واکنش به این اتهامات گفت که ایرانی‌ها بارها اعلام کرده اند که چنین قصدی ندارند. سفیر رژیم صهیونیستی اما به این جمله مجری چنین پاسخ داد که: «آنها می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و حرفهای زیادی در طول سالها زده‌اند و شما نمی‌توانید در هیچ موردی به آنها اعتماد کنید.»


وی در ادامه مدعی شد:« آنها 50 میلیارد دلار در توسعه برنامه هسته‌ای خود سرمایه گذاری کرده‌اند که ظاهرا آن را نمی خواهند. موشک‌های (ICBM ) می‌سازند که تنها مورد استفاده آن حمل کلاهک هسته ‌ای است و ظاهرا آن را هم نمی‌خواهند. تاسیسات هسته‌ای زیر زمینی برای غنی‌سازی دارند که برای اهداف صلح‌آمیز است.به نظر من مضحک و خنده دار است. ما می‌دانیم که ایران می‌خواهد تسلیحات هسته‌ای داشته باشد. ما می‌خواهیم که جامعه جهانی خیلی قاطع نگذارد ایران تسلیحات هسته‌ای داشته باشد. تحریم‌ها را حذف نکنند و اجازه ندهند قابلیت تسلیحاتی ایران همچنان دست نخورده باقی بماند (چرا که) تنها چند ماه یا کمی بیشتر تا دسترسی به سلاح‌های هسته‌ای در آینده فاصله دارند.


وی در ادامه بدون اشاره به هزاران کلاهک هسته‌ای این رژیم گفت:« این مشکلی بزرگ برای تمام جهان خواهد بود و امیدواریم که جامعه جهانی محکم در این مورد ایستادگی کند.»


در ادامه این گفت‌و‌گو،‌خبرنگار این شبکه به صحبت‌های ظریف اشاره کرد که «چرا ایران نباید برنامه هسته‌ای خود را توسعه دهند در حالی که اسرائیل هم برنامه هسته‌ای و هم تسلیحات هسته‌ای دارد؟»


سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در واکنش به این سوال نیز چنین پاسخ داد: «اسرائیل هیچ کشوری را تهدید به نابودی نمی‌کند اما ایران این رژیم را تهدید می‌کند.»


رژیم صهیونیستی بارها به خاک لبنان،‌مصر ، اردن،‌ سوریه، لبنان، سودان، ‌عراق و ... حمله کرده و اکنون در حال نسل کشی در غزه است.





1393/4/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن