تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806835169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج موظف به حضور و فعالیت در تمام عرصه‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس بسیج سازندگی كشور: بسیج موظف به حضور و فعالیت در تمام عرصه‌هاست خبرگزاری پانا: عزیزی گفت: بسیج موظف به حضور و فعالیت در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی است .
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ مرداد ساعت 00:15



به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم عزیزی شامگاه گذشته در گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت محلات و اقشار و فرماندهی گروهان‌ها و گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در شیراز با اشاره به رسالت های بسیج در عصر حاضر اظهار داشت: در مقطع حاضر شرایط ویژه‌ای برای فرزندان امام و انقلاب ایجاد شده و بسیج باید نقش خود را در همه عرصه‌ها، به‌خوبی نمود داده و ایفا كند.
رئیس بسیج سازندگی كشور بیان کرد: موضوع ماهواره به‌عنوان یك دجال‌واره، از مشكلات اساسی و معضلات مهم كشور به‌شمار می‌رود.
وی گفت: راهبردهای نظام سلطه در مقابله با نظام تنومند اسلامی، تلاش برای ناكارآمد جلوه دادن این نظام و در نهایت براندازی آن است.
عزیزی دجال‌واره را یكی از راه‌ها و ابزارهای مورد استفاده جریان‌های صهیونیستی و نظام سلطه برای پیشبرد اهداف خود دانست و ابراز داشت: هر دو جریان جمهوری‌خواه و دموكرات، دو لبه یك قیچی هستند كه یك هدف را دنبال می‌كنند که این موضوع را باید به‌خوبی درك كرد و به‌آن واقف بود.
وی افزود: نخستین راهبردی كه بسیج باید به‌عنوان راهبرد كلان مد نظر داشته باشد، شناخت هدف و راهكارهای نظام سلطه برای رویاروی و براندازی نظام اسلامی است.
وی تصریح کرد: نظام سلطه با تمام ظرفیت‌های خود به صحنه آمده است، دشمنان نظام اسلامی در این مسیر استفاده از راهكارهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... تمركز برای ناكارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، دوركردن مردم از این نظام و در نهایت براندازی را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس بسیج سازندگی كشور خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی روی پدیده هایی همچون اقتصاد و فرهنگ متمرکز می شوند.
وی افزود: تمام حركت‌هایی كه استكبار جهانی در منطقه خاورمیانه سامان‌داده و تمام حوادثی كه در سوریه، افغانستان، عراق و غزه حادث شده برای ناكارآمد نشان دادن حكومت دینی و در راستای براندازی آن است.
عزیزی با بیان اینکه استحاله به معنای حرکتی آرام و تدریجی است که منجر به تغییر ازرزش ها به ضد ارزش هاست، عنوان کرد: امروز شبکه های ماهواره ای روحیه مقاومت را به روحیه سازش پذیری تغییر می دهد.
وی با یادآوری اینکه امروز ما در راستای این حرکت پیچیده شاهد جنگ مذهب علیه مذهب هستیم، گفت: دشمنان قصد دارند با انواع شیوه‌ها و ابزارهای در اختیار، آرام و تدریجی اما مستمر، دیدگاه‌ها را نسبت به نظام اسلامی تغییر داده و ارزش‌ها را به ضد ارزش بدل كنند و این فلسفه اصلی وجودی سایت‌ها و شبكه‌های ماهواره‌ای مختلف است.
رئیس بسیج سازندگی كشور با بیان اینكه برخی جریان‌های دینی بسیار راحت در دام افتاده‌اند، اظهار داشت: برخی از جریان‌های دینی گاه حرف‌هایی می‌زنند كه همان حرف‌های نظام سلطه است، امروز تمام درگیر‌های قومی و فجایع عراق و مشكلات سوریه و ... در یك راستا برنامه‌ریزی شده است.
وی ابرازداشت: امروز ما باید به یک واقعیت برسیم و درراستای رسیدن به وحدت راهبردی تلاش کنیم و با شناسایی شیوه های جدید استکبار در جهت لطمه زدن به این باورهای دینی، راههای مقابله با آنها را پیدا و با برنامه ریزی عملی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شناخت تاکتیک ها و تکنیک های دشمن و ایجاد درک درست و اثبات کارآمدی را باید از وظایف مهم و اساسی بدانیم.

عزیزی گفت: بسیج اما مصداق بارز جندالله و لشكر مخلص خدا و هم‌الغالبون است، لزوم بسیجی بودن هم داشتن بصیرت كامل، آگاهی، حضور كامل در صحنه و قرار داشتن در مسیر و خط ولایت است.
وی ماموریت محوری بسیج را القا و اثبات كارآمدی نظام سیاسی اسلامی دانست و تاكید كرد: به همین دلیل بسیج موظف به حضور و فعالیت در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی است، مبارزه با تحریم‌ها و تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها، از وظایف مهم هر بسیجی به‌شمار می‌رود.
عزیزی با اشاره به برخی دست‌آوردهای بسیج، گفت: امروز قرارگاه اقتصادی در بسیج با شناسایی نقطه‌های فشار توانسته در برخی حوزه ها به سمت حذف تمام وابستگی ها گام بردارد.
وی تاکید کرد: امیدوارم با شناسایی نقطه‌های فشار و آسیب ها به روزی برسیم که تمام نقاط مشكل مرتفع شده و تمام تهدیدها به فرصت تبدیل شود.
رئیس بسیج سازندگی كشور با بیان اینکه روحیه بسیجی در هر میدانی وارد شود حلال مشکلات خواهد بود، اضافه کرد: بسیج در طول تاریخ ارزشمند خود به جزء مسیر ولای راه دیگری را انتخاب نکرده است.
وی ادامه داد: ما بر این باورین جریان بزرگ و ارزشمند بسیج باید در حوزه های مختلف نقش آفرینی کند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن