تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801254401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اسامی دستگاه های موفق در اجرای طرح عفاف وحجاب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعلام اسامی دستگاه های موفق در اجرای طرح عفاف وحجاب
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از ارزيابي مقدماتي وضعيت دستگاه هاي اجرايي در موضوع عفاف و حجاب خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدعلي عرفان منش مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به ارزیابی دستگاه ها از وضعیت حجاب گفت: مصوبه شورای انقلاب فرهنگی با 310 وظیفه برای 27 دستگاه اجرایی در سال 84 به تصویب رسیده است که در این مصوبه برای وزارت کشور 27 وظیفه، صدا و سیما 31 وظیفه، ناجا 27 وظیفه، سازمان ملی جوانان سابق 14 وظیفه، آموزش و پرورش 21 وظیفه و سایر دستگاه ها مشخص شده است که یکی از وظایف 11گانه وزارت کشور ارزیابی عملکرد وزارتخانه ها و ارگان ها می باشد.
 
 وی با بیان اینکه ما در نظارت بر عملکرد برخی از دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: در تمامی استان ها ،ستاد صیانت استان ها تشکیل شده است و طبق آماری که از مجموعه صیانت استان ها جمع آوری شده است تعدادی بالغ بر 1120 نفر از مسئولان و مدیران دغدغه حجاب و عفاف را دارند.
 
مديران دستگاه ها بر پوشش كاركنان خود نظارت كنند
 
عرفان منش در ادامه گفت: همه مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی باید هم بر پوشش کارکنان ادارات خود و مراجعه کنندگان و هم نسبت به پوشش جامعه و خانواده های خود نظارت داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه ما برنامه های 11گانه حجاب و عفاف و 12گانه حقوق شهروندی را مورد بررسی قرار دادیم، عنوان کرد: ما نخستین ارزیابی دستگاه های دولتی را در دولت تدبیر و امید انجام دادیم.  
 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: 91 جلسه ستاد صیانت دستگاهی با حضور بازرسان در مدت ارزیابی تشکیل شد و 14 جلسه توجیهی نیز برگزار کردیم که در مجموع 121 نفر ساعت صرف بازرسی شده است.
 
وی گفت: ما بحث عدم اجرای برنامه های عفاف و حجاب را در دستگاه های اجرایی استان ها به صورت محسوس نداشتیم ولی در برخی بانک ها این موضوع وجود داشت که آن هم به دلیل عدم ابلاغ مصوبه به آنها بوده است.
 
بنياد شهيد شهرستان ها رتبه نخست عفاف و حجاب
 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت:در ارزیابی‌های به عمل آمده از 83 دستگاه اجرایی و سرپرستی بانک‌ها تا کنون نتیجه 70 دستگاه استخراج شده است و به زودی 13 دستگاه باقی مانده نیز مشخص می‌شود.
 
 عرفان‌منش گفت: در برنامه‌های 11 گانه عفاف و حجاب 85 ریزبرنامه وجود دارد که در ارزیابی‌های ما مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به دستگاه‌های برتر در نتیجه مقدماتی ارزیابی‌های صورت گرفته تصریح کرد: در این ارزیابی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را با سایر دستگاه‌ها جدا کرده‌ایم. دستگاه‌های برتر در عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها، آموزش و پرورش شهرستان‌ها و سازمان تبلیغات شهرستان‌ها بوده است و در حوزه بانک‌ها، بانک‌های پاسارگاد،حکمت و مسکن در بخش عفاف و حجاب موفق‌تر از سایر بانک‌ها بوده‌اند.
 
وی به دستگاه‌های برتر در حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان‌ها، بنیاد شهید شهرستان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در بانک‌ها، بانک پاسارگاد، حکمت و تجارت در حوزه حقوق شهروندی رتبه آوردند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن