تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۱۳ب.ظ)
تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم از حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم با صدور بيانيه‌اي از حضور پرشور و حماسي مردم متدين و هميشه در صحنه قم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بيانيه آمده است: از خداوند قادر متعال به پاس نعمت بي‌بديل مردم فهيم، زمان شناس و عامل به وظيفه ديني و انقلابي و خلق حماسه‌اي ديگر در مقطع حساس کنوني با حضور پرشور در صحنه و برگزاري راهپيمايي به‌يادماندني در سي و پنجمين سال از نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهاني قدس» و زنده نگه داشتن ميراث گرانسنگ احياگر اسلام ناب محمدي(ص) حضرت امام خميني (ره)، شکرگزاري شده است.
در اين بيانيه آمده است: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم همت والاي آحاد مردم شريف و متدين براي حضور پرشور در راهپيمايي و اعلام نفرت و انزجار قلبي از کشتار بي‌رحمانه مسلمانان فلسطيني به ويژه زنان و کودکان مظلوم غزه را ارج مي‌نهد.
در اين بيانيه خاطرنشان شده است: ضمن اذعان به عجز و ناتواني براي اداء دين و شکرگزاري در برابر اين نعمت، عظمت و وفاداري جوانمردانه نسبت به آرمان‌هاي مقدس و والاي انقلاب اسلامي، از اهتمام تحسين برانگيز و الهي همگان به ويژه رهنمودهاي ارزشمند و شرکت درس آموز و با برکت علما و مراجع عاليقدر تقليد سپاسگزاري و مزيد توفيقات امت ولايتمدار هميشه حاضر در صحنه را از بارگاه ربوبي جل و علا مسئلت مي‌کنيم.
در بخش پاياني اين بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم از همکاري توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و خادمان بارگاه ملکوتي کريمه اهل بيت، استاندار و همکارانشان، نيروهاي انتظامي، امنيتي، اطلاعاتي و ديگر ارگان‌ها و نهادهاي همکار در تمهيد مقدمات و تامين امکانات مرتبط با اين راهپيمايي تاريخي قدرداني کرده است. اين شورا همچنين از تلاش‌هاي شهردار، مجموعه مديران سخت کوش و پرتلاش شهرداري، صدا و سيما، اصحاب رسانه، سپاه علي بن ابيطالب(ع)، فرماندهي انتظامي استان، به ويژه ماموران پليس راهور، هلال احمر و اورژانس تقدير و تشکر کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن