تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798335783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم را برای حضورمیلیونی درراهپیمایی روز قدس فراخواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم را برای حضورمیلیونی درراهپیمایی روز قدس فراخواند اهواز- ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای مردم ولایت مدار و مسلمان استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراخواند.


در این بیانیه که روز چهارشنبه یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده استˈامسال در آستانه روز جهانی قدس و روز نمایش وحدت و اتحاد امت بزرگ رسول الله (ص)حول آرمان قدس شریف شاهد حملات پیشدستانه، وحشیانه و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی از زمین، آسمان و دریا علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در نوار غزه هستیم؛ حملاتی که نشان از ترس، استیصال و درماندگی در برابر جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی گروه های جهادی فلسطین استˈ.
در فرازی دیگری از این بیانیه تصریح شدهˈ قطعاˈ صهیونیست ها جواب سخت و پاسخ کوبنده این حماقت و حملات از روی استیصال خود را با مشت آهنین و کوبنده جوانان فلسطین را که همچون سدی محکم و بنیانی مرصوص هستند به زودی خواهد خوردˈ.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه خود افزودˈ رژیم آپارتاید و شرور صهیونیست که ترور، کشتار، تجاوز، قتل و غارت به عنوان پیش فرض جهان بینی و سیاست های سلطه طلبانه و زیاده خواهانه خود است با توسل به این گونه سیاست های کثیف و زشت با خونریزی، ترور دولتی، خشونت، شرارت و ایجاد ناامنی در منطقه به ویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین به دنبال تأمین منافع نامشروع و اهداف پلید و شنیع خود استˈ.
در این بیانیه خاطرنشان شده استˈدشمنان قسم خورده اسلام و وحدت مسلمین به ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و سران مرتجع منطقه بایستی بدانند تا غده سرطانی صهیونیسم در سرزمین مقدس وجود دارد پرچم مقاومت، ایستادگی، مبارزه در میان مسلمانان و کشورهای اسلامی همچنان برافراشته خواهد بود و تا زمانی که روحیه جهاد، مقاومت، وحدت و مبارزه اسلامی در قلوب مسلمانان به ویژه مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین قوی و استوار است شکست جبهه باطل که از وعده های الهی است و سنت نصرت و امداد غیبی، بسیار نزدیک استˈ.
در این بیانیه با اشاره به حساسیت های منطقه ای و بین المللی و تهاجم وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه آمده استˈ قطعاˈ امسال در روز جهانی قدس شاهد شکوه وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) علیه صهیونیسم بین الملل و نظام های ظالم، اشغالگر و استکباری خواهیم بود که بسیار باعظمت تر می خروشند و خشم و نفرت خود را از صهیونیسم فریاد می زنندˈ.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز وظیفه خود می داندکه امسال با همیاری دستگاه ها و سازمانها وبرنامه ریزی های دقیق تر و کار مسنجم تر ، روز جهانی قدس را با همراهی ملت عزیز و روزه دار خوزستانی باشکوه تر برگزار نماید و همچنین از مردم ولایت مدار و انقلابی استان خوزستان می خواهد تا با حضور خود در این آیین، از تکرار این گونه فجایع گسترده و حملات ظالمانه ممانعت به عمل آورده و روز قدس را روز فریاد علیه اسراییل غاصب و دفاع از مظلومین فلسطین تبدیل کنند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در بیانیه جداگانه ای ضمن محکوم کردن کشتار مردم غزه از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داده این در حالی است که مجامع جهانی مسؤول و نهادهای منطقه ای به ویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی های مشروع انسانی می دانند هنوز اقدام شایسته و بایسته ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیرنظامیان انجام نده اند.
اداره کل فرهن و ارشاد اسلامی خوزستان در بیانیه خود افزود: حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می پیوندد که مسلمانان سوریه و عراق نیز در معرض تهاجم وحشیانه گروه های تکفیری قرار دارند و تروریسم و استکبار به از هم گسستن انسجام و وحدت آنان کمر بسته اند.
رژیم اشغالگر قدس با سوءاستفاده از این شرایط و در سکوت شگفت آور سران کشورهای اسلامی با حملات هوایی به ساکنان بی دفاع غزه صد ها مرد و زن و کودک را قتل عام می کند.
مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن همدردی و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در غزه و در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن دعوت عمومی از آحاد مردم به ویژه اصحاب رسانه، فرهنگ، هنر و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای حضور در این راهپیمایی باشکوه و همگام با ملت فهیم ایران روز قدس امسال را پرشورتر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسراییل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه از سوی فلسطینان و یارانشان این رژیم منفور سرنگون خواهد شد.
بنا به این گزارش راهپیمایی روز جهانی قدس و انتفاضه در اهواز روز جمعه مصادف با جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال رأس ساعت11 صبح از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مصلای مهدیه ادامه خواهد داشت.
آیین روز جهانی قدس، امسال در 48 نقطه شهری در استان خوزستان برگزار می شود و مردم روزه دار استان در هوایی گرم حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسراییل غاصب و جنایتکار را فریاد خواهند زد.
7158/646/538

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن