تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، روز سر دادن ندای عدالت خواهی آزادی خواهان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس، روز سر دادن ندای عدالت خواهی آزادی خواهان جهان است سقز - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روز جهانی قدس، روز سر دادن ندای عدالت خواهی آزادیخواهان و حمایت آنان از ملت مظلوم فلسطین است.


سردار محمد حسین رجبی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سقز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از آزادیخواهان معاصر در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی، روز جهانی قدس را در جهان اسلام ماندگار کردند.
وی فلسفه وجودی روز قدس را اعلام حمایت همه جانبه جهان اسلام از مظلومان فلسطین و تلاش برای برای معرفی اقتدار و عزمت جهان اسلام در مقابل دشمنان اعلام کرد.
به گفته وی ملت فلسطین به عنوان ملتی مدافع اسلام و ارزش های اسلامی، در وطن خود به خاک و خون کشیده می شوند ولی به عنوان ملتی آزاده در برابر دشمنان، سر خم نمی کنند.
سردار رجبی با بیان اینکه این تحرکات مردمی در فلسطین بستر آزادی قدس شریف خواهد بود، گفت: مردم آزادیخواه فلسطین چنان خود را به سلاح باور و اعتقادات درونی مجهز کرده اند که هیچ سلاحی در دنیا توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
به گفته وی حضور پرشور امروز مردم ایران اسلامی و شعارهای کوبنده ضدا سراییلی و ضد استکباری آنها در راهپیمایی قدس نشان می دهد که ملت فلسطین نزد ملت های مسلمان دنیا و ملت سلحشور ایران جایگاه ویژه ای دارد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: اکنون جبهه حق و باطل در فلسطین بر کسی پوشیده نیست و کسی نیست حقایق صحنه های فاجعه بار غزه را درک نکند و از همین رو هر روزه شاهد راهپیمایی و تجمع اعتراضی در نقاط مختلف دنیا هستیم که حاکی از درک همه مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان از این جنایات ددمنشانه است.
وی به سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و دموکراسی اشاره کرد و گفت: این سکوت جای تعجب ندارد چون سایه لابی صهیونیسم بر این مجامع، به طرز آشکاری خودنمایی می کند.
سردار رجبی روز قدس را روز وحدت، انسجام و هم افزایی امت اسلامی خواند گفت: موضوع فلسطین یک موضوع حساس و دو سویه است که در یک سوی آن ملت مظلوم فلسطین، جهان اسلام و آزادی خواهان جهان و در سوی دیگر استکبار جهانی، اسراییل غاصب و حامیان تروریستی آنها قرار دارند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، وظیفه و رسالت رسانه های جهان اسلام را در پوشش جنایات دشمنان اسلام در فلسطین مظلوم بسیار حایز اهمیت خواند و افزود: باید همه جهان در جریان این جنایات قرار گیرند و چهره واقعی اسراییل و حامیانش برای مردم مشخص شود.
وی پوشش رسانه ای راهپیمایی ها و اعتراضات جهان اسلام علیه جنایات رژیم صهیونستی را در همه کشورهای جهان اسلام بویژه در روز جهانی قدس یک ضرورت مهم برای اعلام حمایت و پشتیبانی مسلمانان از مردم مظلوم خواند و بر آن تاکید کرد.
وی در پایان از حضور با شکوه مردم فرهنگی و همیشه در صحنه استان کردستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.ک/3
7354/533

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن