تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزقدس، نماد اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک: روزقدس، نماد اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت است تهران بزرگ – ایرنا – فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک گفت: روز جهانی قدس نمادی از اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت و اعلام بیزاری از ظلم، تجاوز، اشغال، سرکوب و آوارگی است.


سرگرد پاسدار حسن حیدری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا گفت: صهیونیست ها با بهانه جویی های بی جهت فاجعه بزرگ انسانی را در باریکه غزه بوجود آورده اند و متاسفانه کشورهای مدعی حقوق بشر و بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان یا در برابر این جنایات سکوت کرده اند و یا اقداماتشان تناسبی با عظمت فاجعه ندارد.
وی افزود: مهمتر از حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع غزه، سکوت جهانی در برابر این فاجعه بزرگ است و کشورهایی که ادعای تمدن می کنند، در برابر این تروریسم دولتی ساکت هستند.
وی اظهار داشت: قتل عام کودکان، زنان و روزه داران بی دفاع و مظلوم غزه در برابر انظار عمومی جهانیان صورت می گیرد و دولت های جهان در برابر این هجمه ناجوانمردانه سکوت اختیار کرده و کسی صدای اعتراض عمومی وجدان های بیدار در سراسر عالم را نمی شود.
سرگرد حیدری گفت: روز قدس، روز حمایت از مظلومان عالم و روز اتحاد مسلمانان علیه دشمنان اصلی اسلام است، مردم مسلمان و آزادیخواه جهان با شرکت در این راهپیمایی عظیم، نگاه تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی و آزادیخواهان جهان را به مهمترین مسأله جهان معطوف کرده اند.
فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک گفت: روز قدس؛ روز مبارزه با همه ظالمان و روز دفاع از همه مظلومان عالم است و حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که تنها عامل موفقیت و پیروزی دنیای اسلام در برابر استکبار جهانی وحدت است.
به گفته وی، مردم ایران اسلامی باحضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با جریان آزادی خواه فلسطینیان اعلام همبستگی و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
تهرام/7254**1565

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن