تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان کهگیلویه وبویراحمدپیشقراول راهپیمایان روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مسوولان کهگیلویه وبویراحمدپیشقراول راهپیمایان روز قدس یاسوج- ایرنا- همدل و یک صدا از هر قشری هرکدام چون قطره ای آمده اند تاچون رودی از شور و شعور با حضور حماسی خود، حماسه سازان قدس شریف را حمایت کنند.


به گزارش خبرنگارایرنا، اینجا یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد درحالی که مسوولان پیشقراول راهپیمایان روز قدس هستند، هرلحظه برحضور پرشمار مردم افزوده می شود.
مراسم روز قدس از میدان هفت تیراین شهر آغاز شد و هم اکنون ازدحام جمعیت در جوار مصلی نمازجمعه این شهر با حضور پرشمار عاشقان ولایت موج می زند.
حضور عشایر حماسی با شال،قطار و برنو و شیرزنان بویراحمدی با لباس های ایلی و محلی در کنار دیگر اقشار مردم برحال وهوای مراسم روز قدس افزوده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نمایش وحدت آفرین روز قدس را میراث امام راحل دانست وافزود:عشق به رهبری و آزادگی سرمشق این ملت آزاده است.
سید موسی خادمی افزود:روز قدس روز سرافکندگی و خواری اسراییل نامشروع و ایادی مزدور آن است.
وی بیان کرد: آیین های پرشور راهپیمایی روز قدس بیانگر حفظ و مانایی آرمان رهبرفقید انقلاب اسلامی است که همواره بر هیمنه ی آن به لحاظ گسترش وحدت اسلامی افزوده می شود.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد از حضور پرشور مردم در آیین های راهپیمایی روز قدس در جای جای وطن اسلامی این استان دلاورخیز تقدیر کرد.
671

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن