تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814979955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین آغاز شد قزوین-ایرنا- راهپیمایی روز جهانی قدس از لحظاتی پیش همزمان با سراسر کشور در قزوین و دیگر شهرهای استان آغاز شد.


به گزارش ایرنا، گروه ها و اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار شهر قزوین هم اکنون با سردادن شعارهای ˈمرگ بر اسرائیلˈ و ˈفلسطین پیروز است اسرائیل نابود استˈ، ˈندای رهبر ما، فریاد ملت ما، مرگ اسرائیلˈ و ˈرژیم اشغالگر فلسطین ، باید شود محو ز روی زمینˈ از دو مسیر: چهار راه ولی عصر ( عج ) ـ خیابان طالقانی ـ میدان آزادی و میدان میر عماد (دروازه درب کوشک) خیابان نادری ـ میدان آزادی به سمت مسجد النبی (ص) میعادگاه نماز جمعه در حال حرکت هستند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی همزمان با سراسر ایران اسلامی در قزوین آغاز شد که جمع زیادی از مردم ساعتی پیش از آغاز مراسم در دو محل اعلام شده برای شروع راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند.
همه اقشار و گروه های مختلف قزوین اعم از زن و مرد، پیرو و جوان، علما و روحانیون، کارگر و کارمند، دانش آموز و دانشجو، ، همه برای اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و انزجار از جنایات رژیم سفاک و ضدانسانی صهیونیستی به خیابان ها آمده اند.
براساس گزارش های رسیده، در دیگر شهرها و مناطق استان قزوین نیز مردم با حضور گسترده خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کرده اند.
7390 / 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن