تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802710259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نائب رییس مجلس: انقلاب اسلامی محصول فرهنگ ایثار و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نائب رییس مجلس: انقلاب اسلامی محصول فرهنگ ایثار و شهادت است ایلام- ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران محصول باور دینی، فرهنگ ایثار و شهادت است.


به گزارش ایرنا، حجه الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی» عصر پنجشنبه در آیین سومین سالگرد شهادت شهید هسته ای «داریوش رضایی نژاد» در شهرستان آبدانان بیان کرد: شهداء، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان اسلام صاحبان و پاسداران واقعی انقلاب اسلامی هستند و عزت، اقتدار و توانمندی های علمی، سیاسی و اقتصادی امروز نظام در گرو فداکاری و مبارزه و دفاع جانانه آنان است.
وی افزود: شهید «داریوش رضایی نژاد» یکی از فرزندان پاک سرشت و با استعداد این سرزمین بود که با بصیرت دینی و ذکاوت علمی و سیاسی پیام انقلاب اسلامی را بدرستی درک کرد و برای پاسداری از این آب و خاک جان خویش را در طبق اخلاص نهاد.
نائب رییس مجلس مردم استان ایلام را با وفاترین مردم نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: به همت و جانفشانی همین مردم و تلاش علمی و از خود گذشتی فرزندان برومندی همچون دانشمند شهید رضایی نژاد امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود خباثت استکبار جهانی و نا امن کردن منطقه از بالاترین ثبات و امنیت منطقه ای و آبرو و حیثیت جهانی برخوردار است.
ابوترابی علم را بهترین راهبرد و دانایی و مجاهدت علمی را بهترین سرمایه ملی دانست و اضافه کرد: هیچ ملتی به اوج اقتدار و سرافرازی نمی رسد ، مگر اینکه بر سرمایه های سخت و سنگین علمی و نیروی انسانی دانا و توانمند تکیه داشته باشد.
وی جنگ، ناامنی ، چپاول و خونریزی را نخستین راهبرد جهان غرب دانست و بیان کرد: حکومت مردمی و اسلامی عراق حاصل قربانی شدن یک میلیون انسان مخلص و مبارز و بی گناه است که بعد از 200 سال با الهام از انقلاب اسلامی ملت ایران به منصه ظهور رسید، اما هم اکنون با خیانت های پنهان و آشکار مستکبران عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار، دچار نا امنی و بحران و خونریزی بی سابقه ای از سوی یک گروه ملحد و تکفیری شده است.
حجه الاسلام ابوترابی شهداء را مظهر قدرت نظام اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: در یک برهه ای از عمر انقلاب اسلامی کشورهای دارای ثروت و قدرت اجازه تولید و بکارگیری 20 عدد سانتریفیوژ را به ایران نمی دادند، اما امروز به میمنت خون مطهر دانشمندان شهید هسته ای و مجاهدت بی بدیل علمی فرزندان انقلاب تمام قدرت های مطرح عالم در مقابل نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در ژنو قرار گرفته بر سر تولید و بهره مندی ایران تا 19 هزار سانتریفیوژ بطور رسمی مذاکره می کنند.
نائب رییس اول مجلس ادامه داد: فنآوری هسته ای و تفوق عالمانه جوانان متخصص ایران اسلامی، یک تحول بزرگ پژوهشی و یک انقلاب بی نظیر علمی است که با قربانی شدن انسان های متعهد و متخصصی همچون شهید داریوش رضایی نژاد به بار نشسته است.
حجت الاسلام ابوترابی تخصص و دانایی را موفق ترین راهبرد و برنده ترین سلاح امروزی تعریف کرد و گفت: تولید علم بسیار مشکل و دارای یک فرایند سنگین و زمان بر است ، اما تبدیل علم به تولید برای توسعه کشور ، رفاه اجتماعی ، استقلال و بی نیازی جامعه بسی سخت تر و طاقت فرساتر است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وضعیت کشور را از ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی ، امنیتی و فرهنگی بسیار خوب و امیدوار کننده خواند و اظهار کرد: بیش از دو هزار میلیارد دلار تاکنون برای اصلاح و تقویت زیرساخت های عمومی کشور هزینه شده است که در تاریخ این مرز و بوم سابقه ندارد.
وی اقتصاد مقاومتی را یکی از راهبردهای امیدوار کننده برای استقلال کشور اعلام کرد و افزود: این سیاست فقط در بین متولیان و دولتمردان رد و بدل می شود و تا به یک فرهنگ عامه مردمی تبدیل نشود ، نتیجه آن در جامعه ملموس نخواهد بود.
ابوترابی در پایان سخنان خود با تجلیل و تکریم از شجاعت و مرزداری مردم استان ایلام و بخصوص شهرستان نخبه پرور آبدانان تاکید کرد: عقیده دشمنان بد طینت ملت ایران ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، لکن تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی ، اندیشه های ناب امام امت و دشمن ستیزی ملت ایران باعث ناامیدی معاندان و مخالفان و اقرار و اعتراف آنان به ثبات و پایداری و نقش سازنده ایران بزرگ در عرصه های بین الملی شده است.
«داریوش رضایی نژاد» یکی از دانشمندان شهید هسته ای کشور است که یکم مرداد ماه سال 90 از سوی سرویس های جاسوسی موساد در تهران در مقابل دیدگان زن و تنها دختر خردسالش به درجه رفیع شهادت نایل آمد. ک/2
7174/540

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن