تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در قزوین راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در قزوین راه اندازی می شود قزوین - ایرنا- سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از راه اندازی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد.


دکتر ˈابوطالب سیمیاریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شورا در دو ماه آینده با هدف ساماندهی و هدفمند کردن فعالیت های مراکز فرهنگی این استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه اندازی می شود.
وی اظهارکرد: تاسیس این شورا مصوبه هیات دولت بوده که به ریاست رییس جمهوری و دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور و در استان ها نیز به ریاست استاندار و دبیری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضویت نهادهای مرتبط در زمینه فرهنگی، تشکیل می شود.
سیمیاری ادامه داد: راه اندازی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه های لایحه جامع خدمات رسانی به جامعه ایثارگران است که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و از یکم فروردین امسال جهت اجرا به دستگاه های دولتی، برای انجام اقدامات لازم ابلاغ شده است.
سیمیاری به جمع آوری آثار و اسناد مکتوب و شفاهی شهدا و جانبازان استان قزوین اشاره کرد و گفت: تاکنون 49 درصد این آثار طی دو سال به ثبت رسیده و تا پایان امسال ثبت صددرصدی آنها به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه این آثار شامل عکس، وصیت نامه و خاطرات ایثارگران، جانبازان و شهدای استان قزوین است، افزود: طرح دیگری نیز به نام خاطره نگاری والدین شهدا در قزوین اجرا شده که جمع آوری آنها نیز شامل این آثار می شود.
سیمیاری با بیان اینکه قزوین جزو استان های برتر در جمع آوری آثار و اسناد شهدا است، گفت: آثار و اسناد فوق با هدف حفظ و نگهداری آنها به شکل کارشناسی و اصولی به صورت متمرکز جمع آوری می شود تا از آنها در تولیدات فرهنگی، نظیر فیلم، کلیپ، کتاب و هنرهای نمایشی و تجسمی استفاده شود.
وی به برگزاری یادواره های شهدا در استان قزوین اشاره کرد و گفت: این یادواره ها با هدف حفظ و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ارج نهادن به ایثار و فداکاری آنها در استان برپا می شود.
سرپرست معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته 400 یادواره شهدا برگزار شده است، گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم تعداد برگزاری این یادواره ها را به 480 یادواره افزایش دهیم.
سیمیاری با اشاره به اینکه یادواره های شهدا همزمان با سالگرد والدین آنها ماهانه به صورت مداوم در شهرستان های استان قزوین و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، اضافه کرد: یادواره های متعددی نیز با همکاری اداره ها، نهادها و انجمن های مردمی در این شهرستان ها هر ساله برگزار می شود.
7389/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن