تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798679127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت باورهای فرهنگی و اسلامی از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تقویت باورهای فرهنگی و اسلامی از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب است ایلام- ایرنا- مدیرعامل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: مقوله فرهنگ مقدم تر از اقتصاد و توجه به فرهنگ و تقویت باورهای فرهنگی دینی و اسلامی از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب است.


به گزارش ایرنا، «علیرضا حاجیان زاده»ˈ روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اظهار کرد: تمامی ابعاد زندگی افراد در سایه فرهنگ شکل می گیرد.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به وظیفه اصلی خود مهم ترین بستر برای شکل دهی به فرهنگ و باورهای فرهنگی خانواده هاست.
مدیرعامل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بیان کرد: کانون در واقع مجموعه ای از اعتقادها ، باور ها، خصوصیات اخلاقی ، قانون ها ، آداب و رسومی است که اجتماع به مرور زمان به آن شکل داده است و به تعبیری دیگر فرهنگ را می توان به نوعی میراث اجتماعی انسان ها در طول تاریخ دانست.
حاجیان زاده داشتن قدرت تفکر، یادگیری مهارت ها و توانمندی های علمی – فرهنگی ، اجتماعی بودن و زندگی گروهی و در نهایت تکلم و قدرت بیان را از ویژگی های منحصر به فرد انسان ها نسبت به دیگر موجوات زنده دانست.
وی ادامه داد: رشد فرهنگ وابسته به دو علت است که یا فرهنگ عمومی و منتسب به همان فضای مشخص پیرامون افراد جامعه و یا حاصل تلاقی و برگرفته از فرهنگ دیگر جوامع ملت ها است که این تلاقی به دو صورت تبادل یا تهاجم فرهنگی بروز می کند.
وی اعلام کرد: وظیفه ما ترسیم درست و روشن مسیر فرهنگی در جامعه اسلامی است و با مراقبت و مدیریت دقیق و روشن باعث رشد متعالی فرهنگ شویم.
مدیر عامل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور یادآور شد: صرف فعالیت فرهنگی ارزش نیست بلکه اصل محتوا و نوع و شیوه فعالیت فرهنگی است که باید منطبق بر ارزش های فرهنگی و دینی و برگرفته از آرمان های انقلاب و اسلام باشد.
وی عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی نباید تغییر مسیر فرهنگ، چهارچوب ها و هویت اصلی کشور را از بین ببرد .
وی افزود: رخنه های فرهنگی بیگانگان و هشدارهای مکرر در این خصوص از دغدغه های اصلی ایشان است که مسوولان باید نسبت به این رهنمودها حساسیت و اهتمام داشته باشند.
حاجیان زاده بیان کرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب جبران خطاهای فرهنگی با توجه به ساختار بسیار حساس مقوله فرهنگ به راحتی امکان پذیر نیست.
وی اظهار کرد: ایشان شیرازه و شالوده فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور را اشاعه مسایل اسلام و انقلاب اسلامی تعیین کرده اند و مردم نیز با اعتماد به سلامت فعالیت های کانون فرزندان خود را برای تربیت و شکوفایی به دست مربیان کانون قرار می سپارند.
وی یادآور شد: مسوولیت های سنگین و مهمی بر عهده کانون قرار دارد چرا که بچه ها با داشتن روحیه انعطاف پذیر، به راحتی از مربیان خود تاثیر پذیری و الگو برداری می کنند.
حاجیان زاده اضافه کرد: هرگونه خطا و اشتباه و یا لطافت و مهربانی و همه رفتارهای مربیان و اعضای خانواده آینده بچه ها را شکل می دهد.
وی پشتیبانی از مفاهیم ، ارتباط مداوم با بدنه کانون و تبادل نظر به صورت تحلیلی و تخصصی با اعضا ، مربیان و مسوولان و همچنین پشتیبانی اجرایی از مربیان از لحاظ شرایط اشتغال و معیشت را دو وظیفه اساسی کانون در کل کشور دانست.
حاجیان زاده از اختصاص 500 میلیون ریال برای تکمیل پروژه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.
در این آیین ˈحبیب ا... بخشودهˈ شاعر و نویسنده نام آشنای ایلامی به جای ˈعلی اشرف صندوق آبادیˈ به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منصوب شد. ک/2
540
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن