تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل صدا و سیمای کرمان: روز قدس روز حمایت از مظلوم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرکل صدا و سیمای کرمان: روز قدس روز حمایت از مظلوم است کرمان - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، روز قدس را روز حمایت از مظلوم دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس موجب شده است تا رژیم صهیونیستی از بسیاری از اهداف شوم خود باز بماند.


به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حجت الاسلام سید ˈجواد موسویˈ در حاشیه برگزاری آیین جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله شهر کرمان در زمینه اهمیت روز قدس برای مسلمانان، افزود: قدس شریف قبله گاه اول مسلمانان و مدفن بسیاری از انبیاء و اولیاء الهی است.
وی با بیان اینکه نام شریف قدس بارها در قرآن کریم آمده و مورد تاکید اسلام و مسلمانان جهان است، به زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و کشتار وحشیانه مسلمانان، اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مظلوم است.
وی گفت: آنچه امروز برای مسلمانان مهم جلوه می کند این است که رژیم غاصب صهیونیستی این سرزمین مقدس را برای تامین اهداف ضد اسلامی خود، اشغال کرده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هدف اصلی اسراییل مبارزه با اسلام و نابودی مسلمانان در جهان است، گفت: در طرح اولیه خود سرزمین مورد نظر آنها نیل تا سند بود اما همین مقاومت های مردم جهان موجب شد که آنها نیل تا فرات را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که در سرزمین اسلامی بوجود آمده، گفت: راهپیمایی روز قدس فقط به این معنا نیست که ما برای کسب سرزمین غصب شده مسلمانان از خود تحرکی نشان دهیم، بلکه این روز، روز مبارزه با رژیم جعلی است که علیه مسلمانان جهان اعمال وحشیانه و ضد بشری انجام می دهد که با هیچ یک از قوانین بین المللی مطابقت ندارد.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان، تصریح کرد: همه جهان اسلام و مستضعفان عالم امروز از ناحیه اسراییل جنایتکار و رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار دارند.
وی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، گفت: ایشان این روز را با هدف مبارزه با زیاده خواهی های اسراییل و مستکبران عالم و دفاع و حمایت از مظلومان جهان نامگذاری کردند.
حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: خیزش مسلمانان در روز قدس موجب تضعیف روز به روز اسراییل شده است و این حرکت تا محو کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام برنامه های صدا و سیما در روز قدس، گفت: تولید گزارش های مختلف رادیویی و تلویزیونی قبل از این روز آغاز شده و در تمامی برنامه های صدا و سیما از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آمده است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی گسترده ای برای انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در همه شهرها و شهرستان ها و مرکز استان انجام شده است، افزود: حتی بعضی دهستان های دارای جمعیت نیز زیر پوشش رسانه ای قرار می گیرند.
حجت الاسلام موسوی، عنوان کرد: در مرکز استان حضور گسترده مردم از دو نقطه به صورت زنده انعکاس داده می شود و همه خبرنگاران سازمان با استفاده از تمامی تجهیزات فنی صدا و سیما این رویداد مهم اسلامی را گزارشگری می کنند.
وی افزود: بعد از برگزاری راهپیمایی روز قدس، حضور دشمن شکن مردم در بسته های کوتاه تلویزیونی در بخش های مختلف سیما پخش می شود.ک/1
7433/8154

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن