تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماه عسل با تورهای گردشگری "داعش"!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ماه عسل با تورهای گردشگری "داعش"!
نام "داعش" با جنایت، خشونت و کشتار شناخته می شود. گروهی که اکنون کنترل "موصل" و برخی از مهم ترین پالایشگاه های عراق را برعهده گرفته و در سوریه نیز فعال است تصمیم گرفته تا با برگزاری "تورهای سیاحتی" مناطق تحت اشغال خود را به تروریست های خارجی معرفی کند. اتوبوس های داعش میزبان زوج های جوان تروریستی در عراق و سوریه هستند که مایل به دیدار از مناطق تحت اشغال آن گروه هستند.

ماه عسل با تورهای گردشگری "داعش"!


به گزارش "تدبیر"، خبرگزاری "فرانسه" با انتشار گزارشی درباره برگزاری تورهای مسافرتی "داعش" برای تروریست ها نوشته است:"آدم ربایی، سنگسار، شلاق و اعدام تنها اقدامات شناخته شده "داعش" هستند. اکنون این گروه در کنار این اقدامات جنایتکارانه به سرمایه گذاری بر روی صنعت "گردشگری" نیز پرداخته است.

تعداد زیادی از تروریست های عموما خارجی برای گذراندن ماه عسل از طریق اتوبوس های داعش به بازدید مناطق مختلف تحت اشغال داعش می روند. در حال حاضر، دو بار در هفته تورهای مسافرتی توسط گروه داعش از "رقاع" سوریه تا "انبار" عراق برگزار می شوند. اتوبوس های گردشگری داعش با پرچم های سیاه و سفید داعش شناخته می شوند. هم چنین در جریان این سفر سرودهای جنگی نیز خوانده و نواخته می شوند. "ابوعبدالحرمن الشیشانی" یکی از اولین مشتریان تورهای مسافرتی داعش است. او 26 ساله است، از چچن آمده و برای گذراندن ماه عسل با همسر خود "هدی سلامه" همسفر تورهای داعش شده است. "سلامه" به شوخی در این باره می گوید:"پس از آن که ازدواج کردیم به انبار آمدیم. در اینجا نیروهای داعشی بسیار رمانتیک هستند."

خبرگزاری "فرانسه" در ادامه اشاره می کند که علیرغم آن که تروریست های داعشی با یکدیگر ازدواج کرده اند در اتوبوس های گردشگری باید جدای از یکدیگر بنشینند و در این باره می نویسد:"با این حال، آنان نمی توانند در کنار یکدیگر بنشینند. زنان در بخش پشتی اتوبوس نشسته و مردان در قسمت جلویی می نشینند. راننده اتوبوس نیز تا مدت ها سرودهای جنگی را پخش می کند و پرچم داعش از اتوبوس سمت بیرون برافراشته شده است."

"سلامه" در ادامه مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری "فرانسه" اظهار داشته که سفر او و همسرش از "تل ابیض" در مرز سوریه . ترکیه آغاز شده و در انبار عراق پایان یافته است. او هم چنین گفته که برای سفر در مناطق تحت اشغال داعش روادید مورد نیاز نیست. "سلامه" هم چنین گفته است که تورهای برگزار شده توسط داعش رایگان نیست و بستگی به میزان مسافت سقر هزینه از مشتریان دریافت می شود.
"ابوقطیبه القطیبی" یکی از تروریست های سوری از استان "دیرالزور" است که وظیفه هماهنگی تورهای مسافرتی داعشی ها را برعهده دارد. او می گوید بیش تر مشتریان این تورها را تروریست های خارجی تشکیل می دهند. این تروریست داعشی می افزاید:"اکثر آنان خارجی هستند. آنان به زبان انگلیسی صحبت می کنند و لباس های طرح افغانی را به لباس های نیروهای داعشی ترجیح می دهند. مردانی که در اتوبوس ها سفر می کنند مسلح نیستند با این حال خودروهایی که آنان را اسکورت می کنند متشکل از نیروهای مسلح هستند."

"ابوابراهیم الرقاوی" یکی دیگر از فعالان داعش در "رقاع" است. او درباره تورهای مسافرتی می گوید:"اتوبوس های تورها دو بار در هفته در روزهای چهارشنبه و یکشنبه حرکت می کنند. کار آن ها همانند سایر شرکت های مسافرتی است. تنها تفاوت این است که آنان مجاز به رانندگی و حمل و نقل در مناطق تحت کنترل داعش در عراق و سوریه هستند. او هم چنین اظهار داشته که افراد محلی از جمله برخی از اعضای قبایل در شمال سوریه نیز از این تورها استقبال کرده و با آن ها به غرب عراق سفر می کنند. "ابوابراهیم" در مصاحبه با خبرگزاری "فرانسه" اظهار داشته که سایر مسافران از اتوبوس های داعش برای انجام کارهای تجاری استفاده می کنند.



پنج شنبه, 02 مرداد 1393 ساعت 11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن