تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام مقابل اسراییل و آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام مقابل اسراییل و آمریکا است تبریز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام مقابل اسراییل و آمریکا بوده و حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی این روز، اهداف ننگین دشمن را نقش برآب خواهد کرد.


سید محمد شروین اسبقیان روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هر انسان آزاده ای با دیدن کشتارها و نسل کشی های رژیم غاصب صهیونیست در غزه و شهادت کودکان، زنان و مردان بی گناه، به عمق این فاجعه و وحشیگری های این رژیم پی می برد.
وی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین را تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی عنوان کرد و افزود: شرایط حاکم بر دنیای اسلام و فتنه افکنی مستکبران جهان، وظیفه مسلمانان را سنگین تر کرده و همه باید در این راهپیمایی حضور داشته باشیم.
اسبقیان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس، مستکبران را در موضع ضعف قرار داده و سیاست های تجاوزگرانه آنان را به چالش خواهد کشاند.
وی اضافه کرد: جامعه ورزش نیز همانند دیگر اقشار مردم با حضور در این راهپیمایی، نشان خواهند داد که همچنان به آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پایبند بوده و در مسیر ولایت حرکت می کند.
اسبقیان اظهارکرد: برگزاری پرشکوه آیین راهپیمایی روز قدس، موجب تغییر تفکر و محاسبات سیاسی نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در عرصه جهانی خواهد شد.
وی گفت: جامعه جوانان و ورزش آذربایجان شرقی ساعت 10 صبح جمعه این هفته و از مقابل ورزشگاه تختی به سمت محل تجمع راهپیمایی کنندگان حرکت خواهد کرد.
7233/245

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن