تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامگذاری روز جهانی قدس به واژه مقاومت معنای جهانی بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نامگذاری روز جهانی قدس به واژه مقاومت معنای جهانی بخشید کاشان– ایرنا- شورای اسلامی شهر کاشان در بیانیه ای اعلام کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس به واژه «مقاومت» معنایی جهانی بخشید و تمام تلاش جبهه استکبار را برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان با ناکامی و شکست مواجه ساخت.


دراین بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است.
بیانیه مزبور می افزاید: خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد در این روز، بدان واسطه است تا پرچم عدالت طلبی در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.
در این بیانیه تصریح شده است: روز جهانی قدس امسال درحالی برگزار می شود که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ است.
شورای اسلامی شهر کاشان در این بیانیه با بیان اینکه، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه نشان از درماندگی صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مردم بی دفاع فلسطین است، تصریح کرده است: امسال بیش از همیشه ددمنشی و حیوان صفتی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی باعث همصدایی مسلمانان و آزادگان عالم شده و این سیل عظیم ضد استکباری و ضد صهیونیستی همچون شمشیری آخته هر لحظه تیزتر شده تا در روز جهانی قدس بر سر اربابان پوشالی صهیونیست جنایتکار فرود آید.
در بیانیه شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی روز قدس، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه خود دانسته و با همسو خواندن مسیر ایران اسلامی با سرنوشت امت اسلام، حوادث تأسف بار در غزه و کشتار بیرحمانه مردم بویژه زنان و کودکان فلسطینی و همچنین سکوت معنادار مجامع بین المللی و حمایت شرم آور دولت های غربی و عربی را از حملات ضد انسانی رژیم نژادپرست صهیونیستی محکوم کرده است.
شهردار کاشان نیز در بیانیه ای روز قدس را از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد و گفت: ابتکاری که فقط و فقط باید در اندیشه ناب اسلامی ایشان جستجو کرد چرا که امام راحل فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است.
سید محمد ناظم رضوی در این بیانه تصریح کرده است: بر همین مبنا و تفکر ملت بزرگ ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مساله آزادی فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیزم را سرلوحه آرمانهای خویش قرار دادند و امام (ره) نیز با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس مساله نجات مردم فلسطین و قدس را در تاریخ جاودانه کردند.
در بیانیه شهردار کاشان افزوده شده است: امروزه مقاومت مردم عراق و سوریه در مقابل گروهک داعش و جبهه النصره نیز برگرفته از این تفکر است که باعث سرخوردگی و عقب نشینی این گروههای ضد اسلام شده است.
در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که امروز دشمنان اسلام با راه انداختن جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی در تلاش هستند با دامن زدن و ایجاد درگیری در سوریه و عراق بدنبال ایجاد چالش در موج بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه هستند.
562/545

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن