تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات حوزه راهداری و شهرسازی خمین ناکافی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اعتبارات حوزه راهداری و شهرسازی خمین ناکافی است خمین – ایرنا – رییس راه و شهرسازی خمین گفت: اعتبارات مصوب امسال حوزه راهداری و شهرسازی خمین ناکافی است و روند اجرای طرح های عمرانی را کند می کند.


ˈعلیرضا اصغریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت میلیارد و 940 میلیون ریال اعتبار امسال برای اجرای پروژه های عمرانی، راهداری وشهرسازی این شهرستان مصوب شد که با توجه به شرایط خاص اعتبارات تحقق تمامی آن بعید است.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبار که از محل منابع استانی است برای اجرا و تکمیل پروژه های راهداری ،مطالعه ساختمان پزشکان، کتابخانه مرکزی ،بیمارستان، طرح جامع تفضیلی قورچی باشی و بهسازی محورهای آشیانه،کاظم آباد، رضا آباد، سه راهی دربندو احداث دفتر خبرگزاری ایرنا مصوب شده است.
وی بیان کرد: تنها در بخش راهداری محورهای اصلی این شهرستان باید سالانه دو بار خط کشی شود که هر بار نیاز به سه میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار است .
اصغری به پروژه های شهرسازی این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای احداث ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیاز به دو میلیارد ریال اعتبار است که از این محل فقط 200میلیون ریال اعتبار مصوب شده است .
وی اعتبار مورد نیاز برای مجموع طرحهای راهداری وشهرسازی این شهرستان در سال جاری را 15میلیارد ریال بیان کرد.
شهرستان خمین دارای 525 کیلومتر راه ارتباطی شامل 360 کیلومتر راه روستایی و140 کیلومتر راههای اصلی و مابقی بزرگراه است .ک/3
7276/555/560/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن