تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809725692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع دست پلید جنایتکاران صهیونیست اولویت نخست جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: قطع دست پلید جنایتکاران صهیونیست اولویت نخست جهان است تهران - ایرنا - بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت روز قدس با فراخوان اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، حل بحران غزه و قطع دست پلید جنایتکاران صهیونیست را اولویت نخست امروز جهان بشریت دانست.


به گزارش ایرنا از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: با گذشت سی و پنج سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، اقدام انقلابی و ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) آرمان آزادی قدس شریف و نجات ملت مظلوم و مقاوم فلسطین از چنگال صهیونیست های غاصب و جنایتکار را در سایه گفتمان انقلاب اسلامی به یک مطالبه جهانی تبدیل و تلاش فراگیر جبهه متحد غربی ـ صهیونیستی برای جلوگیری از بین المللی شدن این آرمان و تحقق آرزوهای اشغالگران را با ناکامی مواجه کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: راهبرد هوشمندانه امام راحل (ره) و در ادامه راهبری حکیمانه و تداوم عزتمندانه آن توسط خلف صالحش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) امروز وحدت و همگرایی راهبردی امت اسلامی در موضوع فلسطین را رقم زده است و در بستر آرمان قدس، ظهور قطب بزرگ قدرت جهان اسلام در برابر جبهه کفر و الحاد و دشمنان قرآن و پیامبر اعظم (ص) را بیش از هر زمان دیگری نوید بخشیده است.
در این بیانیه با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی ـ عربی در برابر انتفاضه ملت فلسطین، جنگ جدید صهیونیست ها علیه مردم غزه مصداق جنایت جنگی و نسل کشی معرفی و تصریح شده است: نسل کشی وحشیانه صهیونیست ها که متأسفانه در سکوت مرگ بار و بی عملی مطلق مجامع و نهادهای بین المللی و سران ارتجاع عرب و حمایت وقیحانه ی آمریکا و متحدان اروپایی کاخ سفید صورت می پذیرد لکه ننگی در تاریخ لیبرال ـ دموکراسی غرب که همواره ژست حقوق بشری و دفاع از کرامت انسان ها به خود گرفته است، تلقی خواهد شد.
در ادامه، این بیانیه فرجام جنگ غزه را شکست خفت بار دژخیمان صهیونیست و پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین قلمداد کرده و افزوده است : به رغم تلاش های همه جانبه جبهه حامی صهیونیست ها برای امنیت سازی اسرائیل و حفظ این غده ی سرطانی در سرزمین های اسلامی، بیش از هر مقطع تاریخی شرایط برای افول قطعی رژیم جعلی و یاغی صهیونیستی و فروافتادن مجسمه شیطان در فلسطین اشغالی در حال فراهم شدن است به گونه ای که دیگر کاری از آمریکا، انگلیس، ارتجاع عرب و دیگر هم پیمانان واشنگتن و تل آویو برای گریز از این واقعیت محکوم ساخته نیست.
این بیانیه ضمن حمایت از اقدام راهبردی اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی در اعلام عزای عمومی روز جمعه روز جهانی قدس، مسئله قدس و حمایت از فلسطین و تلاش برای نجات مردم مظلوم و مقام این کشور را اولویت اول جهان اسلام و نقطه پیوند جوامع اسلامی با دیگر جوامع و ملل آزادیخواه و حق طلبی توصیف کرده است.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان بیانیه خود تأکید کرد: اقشار مختلف ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی همراه با آحاد امت اسلامی در سراسر عالم با حضور پرشور و توفنده در راهپیمایی دشمن شکن و صهیونیست کش روز جهانی قدس، ضمن حمایت های انساندوستانه از فلسطین و مردم مظلوم و بی دفاع غزه و محکومیت جنایات جنگی اخیر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، بر ضرورت مبارزه با اسرائیل غاصب تا ریشه کن شدن این غده سرطانی از منطقه، به عنوان یک سیاست محوری و راهبردی نزد جبهه حامی مقاومت اسلامی تأکید کرده و اقدام سران برخی کشورهای عربی را که با بستن چشم های خود بر روی جنایات غزه همچنان به حمایت از فتنه داعش و مسملمان کشی در عراق و سوریه توسط تروریست های تکفیری ـ بعثی می پردازند ، محکوم خواهند کرد.
جمعه سوم مرداد ماه روز جهانی قدس است.
سازمان ها و نهادهای مختلف نیز به این مناسبت با صدور بیانیه هایی ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در غزه آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرده اند.
اقدامات نظامیان رژیم صهیونیست در غزه تاکنون به شهید شدن بیش از 600 نفر و مجروح شدن هزاران نفر دیگر انجامیده است.
اجتمام(1)**7029**1436

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن