تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813175779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز همدردی دانشگاهیان علوم و تحقیقات با مردم مظلوم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ابراز همدردی دانشگاهیان علوم و تحقیقات با مردم مظلوم غزه تهران- ایرنا- اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات با امضای طوماری خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد همدردی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در این طومار آمده است: رژیم مجعول صهیونیستی که فاقد هرگونه استنادات تاریخی و یک رژیم بی پایه و اساس است با حمله به مراکز غیرنظامی از جمله بیمارستان ها، مدارس و دانشگاه ها و کشتار زنان و کودکان بی گناه، تلاش دارد تا غزه را به یک نسل کشی دیگر در هزار سوم مبدل سازد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بدین وسیله از جنابعالی به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار طرح فوری موضوع این یورش غیر انسانی در شورای امنیت و توقف و محکومیت قاطع اقدامات غیر بشر دوستانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی هستیم.
رئیس واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم از دانشگاهیان ، متفکرین و آزادی خواهان جهان دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
وی با بیان اینکه به نظر می رسد استکبار جهانی کمر به ریشه کن کردن اسلام و مسلمین بسته است خاطرنشان کرد: باید امت اسلامی به هم بپیوندند و متحد باشند و جلوی زیاده خواهی های ابرقدرت ها را بگیرند .
دکتر علی عباسپور با اشاره به نقش اندیشمندان جهان اسلام برای جلوگیری از این کشتار گفت: وظیفه متفکرین و اندیشمندان جهان اسلام این است که با هر شیوه ای که می توانند، صدای ظلمی که به مردم غزه می شود را به گوش جهانیان برسانند .
وی ادامه داد: متفکرین جهان که انسانهای آزاد اندیشی هستند باید سران کشورهایشان را که برخی از آنها بویی از انسانیت نبرده اند را تحت فشار قرار دهند تا جلوی این ظلم گرفته شود. انتظار از متفکرین دنیا این است که سران کشورشان را محدود کنند .
عباسپور اظهار داشت: جای تأسف است که سران کشورهای عربی این جنایت را نظاره گر هستند و سکوت کرده و کاری انجام نمی دهند.
وی تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس امسال بسیار حائز اهمیت است. این راهپیمایی مردم فلسطین را امیدوار می کند که در یک گوشه از جهان، مردم ایران پشتیبان آنها هستند.
علمی(1)**9190**1440

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن