تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پردرآمدترین بازیگر سینما تا گدایی شیک پوش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پردرآمدترین بازیگر سینما تا گدایی شیک پوش


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در یکم مرداد ۱۳۹۳.شیک پوش ترین گدا/پردرآمدترین بازیگر سینما/صندلی‌ ویژه رانندگان/جشنواره گل و لای/ ردپایی از انسان یک میلیون ساله... شیک پوش ترین گدا!

شیک پوش ترین گدا !

معمولا گدایان برای بدست گرفتن بازار گدایی با لباسهای مندرس در انظار ظاهر می گردند.  مرد بی خانمانی در شهر گوانلین چین در حالی که لباس شیک چند تکه به تن نموده است در خیابان در حال گدایی است.او با ظاهر خود می گوید درست است که چیزی ندارد اما قلبی بسیار جوان دارد.این مرد گدا واکنشهای مختلفی را در جامعه مجازی چین به راه انداخته است.
بیشتر...

پردرآمدترین بازیگر سینمای جهان

پردرآمدترین بازیگر سینمای جهان

«رابرت داونی جونیور»، بازیگر فیلم «مرد آهنی 3» برای دومین سال پیاپی از سوی نشریه اقتصادی فوربس در فهرست پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان در مکان نخست قرار گرفت.
فیلم «مرد آهنی 3» با بازی «رابرت داونی» سال گذشته از مرز فروش یک میلیارد دلار عبور کرد و در پایان عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2013 را به خود اختصاص داد. «داونی» برای عدم افشای مبلغ دریافتی خود برای بازی در دو دنباله فیلم «انتقام‌جویان» از سوی رسانه‌ها تحت فشار قرار گرفت‌، اگرچه هنوز بازی او در «انتقام‌جویان: عصر آلترون» و «انتقام‌جویان 3» قطعی نشده است. در فهرست منتشر شده از پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان، در مکان دوم «دواین جانسون» معروف به «راک» با درآمد سالانه 52 میلیون دلار در مکان دوم قرار گرفته است و پس از آن «بردلی کوپر» دیگر بازیگر معرف هالیوودی با درآمد 46 میلیون دلار جایگاه سوم را از آن خود کرده است.
بیشتر...

صندلی‌ ویژه رانندگان خسته

صندلی‌ ویژه رانندگان خسته

تیم تحقیقاتی دانشگاه ناتینگهام انگلستان بر روی یک سنسور هشدار دهنده فعالیت‌هایی انجام داده‌ است، این سنسورها کاملاً صاف هستند و در بافت صندلی راننده قرار می‌گیرند. سنسورهای هشدار دهنده برای نظارت و اندازه‌گیری ضربان قلب راننده طراحی شده است که در حالت خواب بودن یا چرت زدن راننده به صدا در می‌آیند و راننده و سرنشینان دیگر را از خطر نجات می‌دهند. نمونه اولیه با موفقیت رو به رو شده است و این تیم در حال توسعه و کار بر روی سنسورهای هشدار دهنده است تا کارایی بیشتری داشته باشد و برای اهداف در نظر گرفته شده، استفاده شود. سیستم پیشنهادی برای ارسال هشدار به این صورت است که در صورت به خواب رفتن راننده به او هشدار دهد تا خودرو را متوقف کند اما اگر هشدار را نادیده گرفت و ماشین را نگه نداشت، تکنولوژی می‌تواند سیستم را کنترل کند و با شناسایی خطوط روی زمین، ماشین را با سرعت پایین‌تر هدایت کند، حتی قادر خواهد بود اطلاعات را برای ارسال اقدامات بعدی به یک مرکز کنترل بفرستد و اینگونه زندگی راننده را از خطر نجات دهد.
بیشتر...
  توپ فرش جام جهانی  
توپ فرش جام جهانی
سومین اثر فرهنگی انتخاب شده ایران جهت ارسال به موزه فیفا که در سال جدید میلادی آغاز به فعالیت می کند، توپ فرش جام جهانی است.
در بافت این اثر با قطر 5/35 سانتی متر که 70 رج دارد از30 رنگ استفاده شده است. طراحی این توپ فرش توسط محمد علی فرخی انجام شده و بافت آن را به همراه همسرش به مدت 3سال به پایان برده است.محمد علی فرخی درباره هدفش از ساخت این اثر گفت: ایده ما طراحی و بافت فرشی متناسب با رویداد جام جهانی فوتبال و با استفاده از فرهنگ و هنر ایرانی بود. طراحی این اثر را بر اساس لوگوی فیفا با طرح کره زمین و به صورت 3بعدی انجام دادیم و نام 104 کشور به طور کامل و 40 کشور به طور مخفف نوشته شده که البته نام اقیانوس ها و خلیج همیشه فارس هم در این اثر درج شده است.این اثر در جام جهانی برزیل به نمایش درآمده و با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.
بیشتر...
 


جشنواره گل و لای!

جشنواره گل و لای!

جشنواره گل و لای در کره جنوبی
بیشتر...

 
ردپایی ازانسان یک میلیون ساله

ردپایی ازانسان یک میلیون ساله

محققان معتقدند ردپاهای کشف شده در نیم قرن گذشته در غاری در رومانی، ممکن است متعلق به قدیمی‌ترین انسان‌های اروپایی باشد. آنها حتی ممکن است قدیمی‌ترین انسان‌های جهان نیز باشند. اما هنوز تردید‌هایی در این زمینه وجود دارد.در سال 1965 حدود 400 رد پا در غار کیو ایزباک کشف شد. دانشمندان این رد پاها را متعلق به یک مرد، زن و کودک دانستند که حدود 10 تا 15 هزار سال قبل زندگی می‌کردند. دیوید وب از دانشگاه کوتزتون سیلویا و همکارانش گزارش داده‌اند که اندازه گیری‌های رادیو کربنی و مقایسه داده‌ها با داده‌های کسب شده از خرس‌های حوالی این غار، نشان می‌دهد سن این انسان ها به 36هزار و 500 سال قبل و عهد حجر باز می گردد. متاسفانه در سال‌های اخیر، غار نوردان، تیم‌های اکتشافی و انسان‌های مدرن، آثار به جا مانده از سال‌های دور را از بین برده است و تنها 51 رد پای باستانی باقی مانده است. تیم وب، در تلاشند تا این رد پاهای به جا مانده را تثبیت کنند تا لااقل رد پای 6 یا 7 انسان بالغ و یک کودک را بتوان به طور کامل بررسی کرد. در حال حاضر کهن ترین رد پای کشف و ثبت شده مربوط به 33 هزار سال پیش در رومانی است که این کشور را به عنوان کهن ترین کشور انسان زی معرفی کرده است. در سال 2011 در کنفرانسی خبر از کشف رد پاهای کهن در تانزانیا داده شد. این آثار که در شرق آفریقا کشف شده بودند مربوط به 12 هزار سال قبل می شدند. آثار قدیمی‌تری نیز در سواحل بریتانیا کشف شده است که دانشمندان معتقدند این رد پاها از جای دیگری به اینجا آمده اند. سن این رد پاها به نزدیکی 1 میلیون سال می‌رسد.
بیشتر...

رونمایی از پیراهن عجیب یک تیم اسپانیایی

رونمایی از پیراهن عجیب یک تیم اسپانیایی

یک باشگاه اسپانیایی از پیراهن جدید و عجیب خود رونمایی کرد که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. یک تیم اسپانیایی به نام کولتورا لئونسا از لباس خود برای حضور در رقابت‌های باشگاهی رونمایی کرد.
رونمایی از پیراهن عجیب یک تیم اسپانیایی
این پیراهن عجیب که بیشتر شبیه به لباس‌های حضور در مراسم و مجالس رسمی است، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته شده است.
بیشتر...

 
بزرگترین سازه گنبدی جهان

بزرگترین سازه گنبدی جهان

 بنای Sports Hub سنگاپور مجموعه ورزشی جدیدی است که شامل استادیوم ملی 55 هزار نفره جدید بوده و این استادیوم بزرگ‌ترین سازه گنبدی دنیا لقب گرفته است.  این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار دارد و توسط شرکت DP Architects ساخته شده است. بخش مرکزی این سازه استادیوم ملی است که بنایی گنبدی به قطر 312 است. این استادیوم دارای سقفی بزرگ و ناحیه درونی انعطاف‌پذیری است که بنا بر انتخاب، می‌تواند میزبان فوتبال، راگبی یا کریکت باشد و تغییردادن فضای آن 48 ساعت زمان می‌برد.

بزرگترین سازه گنبدی جهان

دیگر فضاهای ورزشی موجود در درون Sports Hub شامل یک مرکز شنا است که 6000 تماشاگر را در خود جای می‌دهد و آرنای داخلی چندمنظوره آن نیز گنجایش 3000 نفر را دارد. همچنین یک پارک آبی و تجهیزات صخره‌نوردی نیز موجودند.

بزرگترین سازه گنبدی جهان

افزون بر این، یک موزه، کتابخانه و مرکز بازدید فضای دفتری به مساحت 18 هزار متر مکعب، یک مرکز آبی برای کانوسواری و فعالیت‌های مرتبط وجود دارند و نواحی کوچک‌تر شامل پارک اسکیت، مسیرهای پیاده‌روی حرفه‌ای و دوچرخه‌سواری و همچنین یک زمین والیبال ساحلی است. شرکت انرژی تجدیدپذیر Phoenix Solar مسئول نصب یک آرایه بزرگ خورشیدی بود که مساحت آن 7000 متر مکعب عنوان شده و تمامی انرژی لازم برای سیستم‌های خنک‌کنندگی استادیوم را تامین می‌کند. مسئولان بر این باورند در مقایسه با استادیومی که با برق خنک می‌شود، این آرایه منجر به کاهش 60 درصدی مصرف انرژی می‌شود.
بزرگترین سازه گنبدی جهان

بزرگترین سازه گنبدی جهان

بیشتر...



 


چهار شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن