تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

7800 زندانی جرایم غیر عمد در کشور وجود دارد/ آزادی زندانیان نیازمند 435 میلیارد ریال اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی ساری:
7800 زندانی جرایم غیر عمد در کشور وجود دارد/ آزادی زندانیان نیازمند 435 میلیارد ریال اعتبار
بیرجند- خبرگزاری مهر: معاون ستاد دیه کشور با اشاره به وجود هفت هزار و 800 زندانی جرایم غیر عمد در کشور گفت: برای آزادی این زندانیان 435 میلیارد تومان اعتبار لازم است.



به گزارش خبرنگارمهر، محمد علی ساری سه شنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی با بیان اینکه در ماه مبارک امسال، جشن گلریزان در 184 شهر و مرکز استان کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مدت حدود یک‌هزار جشن گلریزان به منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شده است. وی افزود:  در این جشن‌ها بالغ بر 76 میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است. معاون ستا دیه کشور به آزادی هفت هزار و 735 زندانی جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه در سال گذشته در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 205 نفر خانم و هفت هزار و 530 نفر آقا بودند. ساری با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و 263 نفر زندانی دیه بودند، اضافه کرد: تعداد پنج هزار و 472 نفر نیز زندانیان جرائم مالی بودند که با همکاری ستاد دیه و کمک خیران آزاد شدند. وی مجموع بدهی این زندانیان را هشت هزار و 313 میلیارد دانست و تصریح کرد: از این میزان مبلغ 300 میلیارد تومان توسط ستاد دیه و قسمتی نیز توسط شرکت‌های بیمه و بانک‌های عامل پرداخت شده است. معاون ستاد دیه کشور افزود: از مجموع بدهی این زندانیان پنج هزارو 349 میلیارد از طریق گذشت و بخشش شاکیان انجام گرفته است. ساری با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با اجرای کارهای ترکیبی در قالب جدول فرآیند بخشی از سوی بانک‌های عامل، تسهیلات بدون بهره قرض‌الحسنه، شرکت‌های بیمه و گذشت انجام‌ شده است، یادآور شد: با اجرایی شدن این طرح امروز شاهد آزادی بسیاری از زندانیان در سطح کشور بوده‌ایم. وی با بیان اینکه ستاد دیه علاوه بر کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر‌عمد در زمینه پیشگیری نیز اقداماتی انجام داده است، اضافه کرد: در این راستا کتابچه‌ای آموزشی در مقوله‌های مختلف تهیه شده که در تیراژ بالا توزیع می‌شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی هم نیز در این جشن با بیان اینکه اگر چه درآمد سرانه این استان پایین است، اظهار کرد: اما در کمک به بخش‌های آسیب‌پذیر و کمک به همنوعان از میانگین کشوری بالاتر است. محمد حسینی در پایان با اشاره به اینکه اگر این جوهره انسانیت را می‌خواهیم باید اعمال خود را محاسبه کنیم، یادآور شد: همه لحظات ما باید گلریزان باشد و باید نحوه محاسبه خود را تغییر دهیم.


۱۳۹۳/۵/۱ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن