تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فولاد مبارکه 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فولاد مبارکه 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد اصفهان- ایرنا- شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تعدادی از شرکتهای پیمانکار تابعه حدود 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان کمک کردند.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مدیر عامل این شرکت و عضو هیات مدیره ستاد دیه استان اصفهان در جشن گلریزان فولاد مبارکه برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد با قدردانی از تلاشهای ستاد دیه در پیگیری آزادی زندانیان غیر عمد، گفت: این کار خیر خواهانه اجر و ثواب بسیار دارد.
«بهرام سبحانی» افزود: اگر همه مردم دست در دست هم دهند و سبب آزادی این زندانیان را فراهم کنند ضمن کاهش مشکلات اجتماعی، مشمول رضایت خداوند یکتا قرار خواهد گرفت.
رییس کل دادگستری اصفهان نیز در این مراسم گفت: ستاد دیه این استان با توجه به تلاشهای بسیار خوب رتبه اول کشوری در گلریزان را بین 31 استان کسب کرد.
«احمد خسروی وفا» ادامه داد:سال گذشته با آزادی 550 نفر زندانی با تلاش این ستاد و کمکهایی که از طرف خیران صورت گرفت حدود هشت درصد کل زندانیان کشور که مربوط به جرایم غیر عمد بودند، آزاد شدند.
وی با اشاره به کمکهای نقدی شرکت فولاد مبارکه و پیمانکاران این شرکت در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این جشن گلریزان بتوان تعدادی از 620 نفر زندانی جرایم غیر عمد امسال را آزاد کرد و به آغوش گرم خانواده های چشم انتظارشان باز گرداند.
مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان نیز کمک فولاد مبارکه به آزادی زندانیان غیر عمد را اقدامی جهادی بر شمرد و افزود: از 550 نفر زندانی آزاد شده در سال گذشته بیش از 200نفر از آنان با کمک 13میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه و شرکتهای پیمانکاری آزاد شدند.
«مجید احسانی» با اشاره به مشکلات زیادی که خانواده های این زندانیان دارند، افزود: شرکت فولاد مبارکه تنها نهادی بود که علاوه بر کمک های نقدی ذکر شده، در بخش کمکهای غیر نقدی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال اقدام کرد.
وی با اشاره به وجود بیش از 500 نفر زندانی جرایم غیر عمد که حدود سه درصد کل زندانیان استان را تشکیل می دهند، گفت: زندانیانی که محکومیت آنان به واسطه دیه حوادث رانندگی یا کارگاهی و ترک نفقه و عدم پرداخت مهریه و مسائل مالی غیر از کلاهبرداری است، از کمک این ستاد بهره مند می شوند.
احسانی نداشتن سابقه محکومیت کیفری و فساد اخلاقی، عدم اشتهار به فسق و فجور، عدم اعتیاد به مواد مخدر و داروهای روان گردان و داشتن سلامت نفس و صداقت در گفتار را از دیگر شرایط برای استفاده از تسهیلات ستاد دیه بیان کرد.
شرکت فولاد مبارکه از شرکت های پیشرو ایرانی است که در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت می کند.
این شرکت بیش از 50 درصد از ورق فولادی مورد نیاز کشور را برای استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه سازی، فلزی سبک، فلزی سنگین و لوله های انتقال سیالات، صنایع بسته بندی و لوازم خانگی و الکتریکی و لوله و پروفایل تامین می کند.
د/7140/607
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن