تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814811039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ به «دونتسک» کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ادامه درگیریهای در اوکراین
جنگ به «دونتسک» کشیده شد




در شرایطی که اوکراینی ها این روزها با شورشی های هوادار روسیه بر سر هواپیمای مالزی چالش عمده ای دارند حالا با مسئله تازه تری روبرو شده اند: جنگ در دونتسک.





فرارو: در شرایطی که اوکراینی ها این روزها با شورشی های هوادار روسیه بر سر هواپیمای مالزی چالش عمده ای دارند حالا با مسئله تازه تری روبرو شده اند: جنگ در دونتسک. این شهر شرقی اوکراین مقر اصلی گروه های هوادار روسیه است که روز گذشته و بامداد امروز شاهد درگیری های زیادی در مرکز شهر است.


جنگ به «دونتسک» کشیده شد



«رویترز» در گزارش های میدانی که از این نزاع ها مخابره کرده است به این مورد اشاره کرده که به عقیده هواداران پیوستن به روسیه این حملات که با چندین انفجار پی در پی همراه بوده کار ارتش اوکراین است که چندین هفته است با تانک و نفر بر بیرون از شهر به حالت آماده باش هستند.

این در شرایطی است که «کی یف» چنین اتهاماتی را رد کرده و گفته نزاع با جدایی طلبان در دونتسک کار گروه هایی است که خواهان پیوستن به اوکراین هستند و ارتش اوکراین دخالتی در این موضوع ندارد.

به گزارش رویترز تا بدین جا در این درگیری ها که محل آن ایستگاه  اصلی جدایی طلبان ذکر شده 5 نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از 12 نفر هم مجروح شده اند.

شروع این درگیری که در کی یف ساکنان و البته جدایی طلبان از آن به عنوان یک جنگ تازه هم نام می برند انفجاری در نزدیکی محل استقرار یگان اصلی جدایی طلبان بوده که شیشه های اطراف را شکسته و بعد هم کار به نزاع تن به تن کشیده شده است. یکی از ساکنان که نزدیکی محل انفجار حاضر بوده در این باره به رویترز این طور گفته است:« نزدیکی ها صبح ما دوباره شاهد انفجار بوده ایم و مردم این شهر حسابی نگران هستند و ترسیده اند».

البته در گزارش های اولیه ای که از این درگیری مخابره شده است جدایی طلبان گفته اند تانکهای ارتش قصد ورود به شهر را دارند. سخنگوی شواری امنیتی اوکراین با این حال نظر دیگری دارد: «ارتش اوکراین تمامی راه های ارتباطی به شهر را در دست کنترل دارد و پل هایی که در اختیار تروریست های جدایی طلب بوده را ویران کرده است. با این حال اگر درگیری در سطح شهر وجود دارد سربازان ارتش در ان دخل و تصرفی ندارند. ما دستور داریم که به هیچ وجه حمله هوایی به شهر نکنیم و حتی به خود شهر هم نباید تیراندازی کنیم. اگر می بینید در سطح شهر درگیری وجود دارد با توجه به اطلاعاتی که مقامات اوکراینی دارند مربوط به نزاع گروه مسلحی است که با تروریست ها درگیر شده اند».

با این حال رییس جمهور اوکراین پترو پروشنکو از یک هفته پیش گفته که دونتسک هدف اصلی مبارزه با تروریست ها بوده و به جدایی طلبان هوادار روسیه هشدار داده است. با این حال او به ارتش دستور داده تا شعاع 40 کیلومتری شهر که هواپیمای مالزی ایرلان در انجا سقوط کرده هیچ گونه نزاع هوایی نداشته باشند.

با این حال در بیانیه ای که سازمان مبارزه با تروریست اوکراین منتشر کرده امده است که ارتش کنترل محله های اطراف شهر دونتسک را کاملا در اختیار گرفته است.







تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن