تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806618511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرياد عليه سفاك‌ترين رژيم جعلي تاريخ در ايران و 80 كشور جهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرياد عليه سفاك‌ترين رژيم جعلي تاريخ در ايران و 80 كشور جهان
رمضان شريف رئيس ستاد انتفاضه قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، ديروز در يك نشست خبري به تشريح برنامه‌هاي اين ستاد براي هرچه باشكوه برگزار شدن روز جهاني قدس پرداخت.


به گزارش «جوان» رمضان شريف در ابتداي اين نشست خبري با اظهار تأسف از سكوت مدعيان حقوق بشر و مماشات رهبران عرب منطقه با كشتار مردم مظلوم فلسطين عنوان كرد: روز جهاني قدس يادگار ماندگار بنيانگذار جمهوري اسلامي است كه امروز ما شاهد مطالبه تداوم آن از سوي رهبر انقلاب هستيم.
وي در ادامه تصريح كرد: رزمندگان جهاد اسلامي اين روزها براي حفظ امنيت خانواده خود سخت مبارزه مي‌كنند و با وجود اينكه در اوج تحريم‌ها و محاصره هستند با اتكا به توانمندي‌هاي خود و با توكل به خداوند در برابر پنجمين ارتش مجهز دنيا مقاومت جانانه‌اي از خود نشان دادند و توانستند اين رژيم را براي بار سوم در اين زمينه به چالش بكشند.
رئيس ستاد انتفاضه سپس به مهم‌ترين دستاوردهاي روز جهاني قدس براي جهان اسلام اشاره كرد و افزود: زنده و پويا ماندن مسئله فلسطين و جلوگيري از فراموشي آن به رغم تلاش‌هاي رژيم‌صهيونيستي و حاميان آن، بازگشت روحيه اعتماد به نفس به ملت فلسطين در تداوم مبارزه با رژيم صهيونيستي، ظهور رهبران شايسته و تأثيرگذار در روند حركت ملت فلسطين، ايجاد انگيزه و روحيه مقاومت در جامعه فلسطين به خصوص نسل‌هاي سوم و چهارم اين ملت پس از اشغال فلسطين، محدود شدن رژيم‌صهيونيستي در محدوده سرزمين‌هاي اشغالي، فرو ريختن ارتش رژيم‌صهيونيستي به عنوان مهم‌ترين ابزار و مؤلفه اين رژيم، ظهور نهضت‌هاي اعتراضي عليه نظام سلطه در كشورهاي مسلمان، خروج از جزيره‌اي عمل كردن سرزمين‌هاي اشغالي و يكپارچه‌سازي آنها از مهم‌ترين دستاوردهايي است كه پس از اعلام روز جهاني قدس پديد آمده است.
وي يادآور شد: امسال روز جهاني قدس در شرايطي برگزار مي‌شود كه شاهد تلاش مضاعف رژيم‌صهيونيستي در سفاكي و فجاياي غزه در كنار فتنه داعش در عراق و سوريه هستيم، قطعاً ملت‌هاي مسلمان امروزه اين هوشياري را دارند كه فتنه داعش، القاعده و تكفيري براي انحراف افكار عمومي از مسائل فلسطين است.
رمضان شريف اظهار داشت: ما ملت‌هاي مسلمان سردمداران رژيم‌صهيونيستي را فاقد عقل استراتژيك مي‌دانيم و مطمئنيم اراده خداوند بر اين است كه حق مظلوم از ظالم گرفته شود.
وي به تلاش رژيم‌صهيونيستي براي سوء استفاده از فرصت فتنه داعش اشاره كرد و افزود: متأسفانه ما در مصر شاهد هستيم كه دولت كودتاگر مصر با خيانت به مردم فلسطين اقدام به بستن گذرگاه رفح كرده و در ادامه تونل‌هاي كمك‌رساني به مردم بي‌دفاع غزه را نيز تخريب كرده است اما رهبران فلسطيني با حمايت حاميان واقعي خود دست از مبارزه برنداشته‌اند و عزم آنها در اين مسير به خوبي مشخص است.  شريف سپس افزود: برد موشك‌هاي گروه‌هاي مبارز  فلسطيني، دقت اين موشك‌ها و تعداد شليك‌ها به سمت سرزمين‌هاي اشغالي همگي حاكي از عزم جدي ملت فلسطين براي مبارزه با رژيم‌صهيونيستي است.
رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در ادامه با بيان اينكه مردم غزه فاقد ارتش هستند و مظلومانه كشته مي‌شوند، يادآور شد: قطعاً همه آنها دفاع را حق مسلم ملت غزه مي‌دانند؛ دفاعي كه در اوج تحريم‌ها و كاستي‌ها صورت مي‌گيرد و اميدواريم اين ملت با اتكا به آموزه‌هاي ديني و توانمندي‌هاي خود و استفاده از تجربه‌هاي گذشته به پيروزي دست يابند.
رمضان شريف با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتفاضه قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نيز گفت: با تشكيل ستاد داخلي براي تهران و شهرستان‌ها و ستاد خارجي براي حاميان فلسطين در كشورهاي ديگر با حضور نمايندگان وزارت خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات برنامه‌هايي را براي روز جهاني قدس در نظر گرفتيم.
 
   حمايت دولت از مردم مظلوم غزه
شريف سپس به برگزاري مراسم روز جهاني قدس در كشورهاي خارجي اشاره كرد و گفت: طبق گزارش‌هاي اعلام شده در سال گذشته مراسم جهاني روز قدس در 70 نقطه خارج از ايران برگزار شد و اميدواريم با تمهيدات صورت گرفته امسال در 80 نقطه از كشورهاي مختلف كه در فاصله دور و نزديك فلسطين هستند، برنامه روز جهاني قدس برگزار شود.
رئيس ستاد انتفاضه قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خاطرنشان كرد: اين مراسم در ايران نيز در 770 شهر همزمان با برپايي نماز روز جمعه و راهپيمايي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين از مسيرهاي اعلام شده و منتهي به مصلي‌هاي مناطق مختلف برگزار مي‌شود. وي خاطرنشان كرد: امسال اين مراسم توسط 3600 خبرنگار داخلي و خارجي در ايران كه 210 نفر آنها عكاس و خبرنگار خارجي هستند پوشش داده مي‌شود.
وي به برخي از برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي بزرگداشت روز جهاني قدس اشاره كرد و گفت: برپايي ايستگاه‌هاي مختلف فرهنگي در مسير راهپيمايي، برگزاري گردهمايي بزرگ سينماگران و هنرمندان با عنوان غزه تنها نيست و برگزاري نشست‌هاي مختلف از جمله اين برنامه‌ها خواهد بود.  رئيس ستاد انتفاضه قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن ابراز خرسندي از دستور رئيس‌جمهور به اعضاي كابينه در زمينه حمايت از مردم غزه گفت: دستور ايشان براي كمك به مردم غزه به خصوص از سوي وزارت بهداشت در زمينه مسائل درماني در جاي خود بسيار قابل توجه است.  وي در ادامه به تعبيه صندوق‌هاي كمك به مردم غزه در طول مسير‌هاي راهپيمايي اشاره كرد و افزود: رئيس محترم‌جمهور به وزرا دستور داده‌اند كه كمك‌رساني‌هاي لازم را براي مردم غزه داشته باشند كه ما اميدواريم علاوه بر اين كمك‌ها مردم نيز با حمايت‌هاي خود به مردم غزه كمك كنند.
شريف همچنين به ديدار اعضاي اين ستاد با مراجع تقليد و اعزام بيش از 50 تن از سخنرانان سطح ملي به شهرهاي پرجمعيت براي سخنراني در اين روز اشاره كرد.  رمضان شريف با اشاره به تماس وزير خارجه ايران با مسئولان مصر در خصوص بازگشايي گذرگاه رفح گفت: اين اقدام، اقدام مناسبي بود. از نتايج آن مطلع نيستيم ولي اميدواريم با فشار افكار عمومي رژيم‌صهيونيستي و غاصب امكان ارسال كمك‌هاي بشردوستانه را داشته باشيم.
وي در خصوص سفر نمايندگان مجلس به غزه نيز گفت: تا آنجايي كه بنده مي‌دانم اين سفر براي قبل از حوادث اخير بود و همانطور كه مي‌دانيد اكنون شرايط عوض شده است.
رئيس ستاد انتفاضه قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در خصوص سخنران روز مراسم جهاني قدس نيز تصريح كرد: از رؤساي قوا براي سخنراني در شهرستان‌ها و تهران دعوت شده است. سخنران مراسم تهران طي سنوات گذشته رئيس‌جمهور بوده است و ما امسال هم اميدواريم كه حضور آقاي روحاني را داشته باشيم اما هنوز دفتر ايشان چيزي را به شكل قطعي به ما اعلام نكرده است.
رمضان شريف همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه جوان در خصوص شعار امسال روز جهاني قدس عنوان كرد: شعار امسال تمركز به آرمان فلسطين، پشتيباني از مردم غزه، برائت از فتنه صهيونيستي داعش و بيزاري از رژيم اشغالگر قدس است.

   مسيرهاي 9 گانه راهپيمايي روز جهاني قدس
رمضان شريف در پايان به مسيرهاي 9گانه راهپيمايي روز جهاني قدس اشاره و اين مسيرها را به اين شرح اعلام كرد:
مسير شماره 1 مسجد امام حسين (ع)، ميدان امام حسين، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 2 مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد برادران حسني(قلعه‌مرغي)، خيابان قزوين، خيابان كارگر، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 3 مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان ولي‌عصر (عجل‌الله تعالي فرجه‌ الشريف)، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 4 مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالي فرجه الشريف)، خيابان آزادي، تقاطع خيابان بهبودي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 5 مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 6 مسجدالمهدي(عجل‌الله تعالي فرجه‌ الشريف)، خيابان ستارخان، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 7 مسجدالجواد(ع)، ميدان هفتم‌تير، خيابان كريم‌خان، ميدان ولي‌عصر (عجل‌الله تعالي فرجه الشريف)، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران
 مسير شماره 8 مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلكه اول صادقيه، خيابان ستارخان، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
 مسير شماره 9 مسجد حضرت امير(ع)، خيابان كارگر شمالي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران.

نویسنده : جعفر تكبيري 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن