تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820206853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار طرح بزرگ گازرسانی در گچساران و باشت در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob چهار طرح بزرگ گازرسانی در گچساران و باشت در حال اجراست گچساران - ایرنا - رییس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت گفت: عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ گازرسانی این دو شهرستان در حال اجراست.


ناصر دلفریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز دوم طرح گازرسانی به مجتمع روستاهای دیل با 21 کیلومتر طول، فاز دوم گازرسانی به شش روستای انبارگاه، میرعزیز، اشکفت شیری ، کل سیف الله، آب انجیر علیا و سفلی از توابع دهستان لیشتر، فاز دوم گازرسانی به روستاهای دژسلیمان، شمس عرب و خلف آباد و گاز رسانی به روستای آبدهگاه به طول هشت هزار و 96 متر از جمله این طرح هاست.
وی اظهارکرد: این طرح ها با 10 تا 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و بر اساس برنامه زمانبندی قرار است تا هفته دولت به بهره برداری برسند.
رییس شرکت گاز ناحیه گچساران و باشت بیان کرد: طرح های گازرسانی این دو شهرستان با 22 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اجرا می شود.
دلفریان از شروع عملیات اجرایی فاز دوم گازرسانی به روستاهای باباکلان از توابع گچساران در چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: این طرج به طول 22 کیلومتر و با 20 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود که پیش بینی می شود تا آبان سال 93 به بهره برداری برسد.
وی از شروع عملیات اجرایی طرح گازرسانی به پنجمین جایگاه سی ان جی گاز شهر دوگنبدان در شهرک نفت خبر داد و افزود: این طرح با 70 متر مربع طول و 550 میلون ریال اعتبار اجرا خواهد شد.
با بهره برداری از این طرح ها شش هزار نفر از نعمت گاز خانگی بهره مند خواهند شد.
شهرستان گچساران بیش از 90 روستا دارد که 48 روستای آن از نعمت گاز خانگی بهره مند هستندو عملیات اجرایی شبکه گذاری گاز در 23 روستا در جال اجراست.
8134/671

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن