تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت 48 ساعته معاون استاندار برای تعیین تکلیف تعاونی مسکن خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مهلت 48 ساعته معاون استاندار برای تعیین تکلیف تعاونی مسکن خبرنگاران سنندج - ایرنا - در جریان برگزاری یکصد و یکمین جلسه شورای مسکن استان کردستان، معاون عمرانی استاندار کردستان از دستگاه های مرتبط خواست هرچه سریعتر پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج را تعیین تکلیف و به اتمام برسانند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهندس امیر قادری در این جلسه، 48 ساعت به ادارات راه و شهرسازی، آب و فاضلاب شهری و شهرداری سنندج مهلت داد تا موضوع اجرای سیستم فاضلاب و راه دسترسی را تعیین تکلیف کنند و نتایج را به معاونت عمرانی استانداری اعلام نمایند.
وی از شرکت آبفای استان خواست عملیات اجرای سیستم فاضلاب در این پروژه را آغاز کند و در صورت بروز هر مشکلی مراتب را به معاونت عمرانی استاندار اعلام نمایند.
وی با اشاره به اینکه موضوع دفع فاضلاب و مشخص شدن معابر این پروژه خیلی طول کشیده است، از شهرداری خواست این موضوع را در دستور کار قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه اراضی اطراف این پروژه متعلق به دولت و مسیر برای اجرای کار آزاد است، گفت: دستگاه های متولی 48 ساعت مهلت دارند نسبت به مشخص کردن بر و کف معابر و آغاز عمیات اجرایی سیستم فاضلاب اقدام کنند.
قادری همچنین خواستار تعیین تکلیف پیمانکار این پروژه شد و گفت: در صورت نارضایتی از عملکرد پیمانکار، آن را خلع ید کنید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان نیز در این جلسه گفت: حجم عملیات اجرای سیستم فاضلاب تعاونی مسکن خبرنگاران و هنرمندان بالا است و نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون یک ریال به این شرکت بابت اجرای این طرح پرداخت نشده است.
علیرضا تخت شاهی با اشاره به اینکه تعهد کردیم که این پروژه را انجام دهیم، افزود: با وجود عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز و بنا بر قولی که داده ایم منتظر اصلاح معابر از سوی دستگاه متولی هستیم تا فعالیت را شروع کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نیز آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن ماشین آلات مورد نیاز برای اجرای عملیات خاکبرداری در پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان اعلام کرد و گفت: هدف ما اتمام هرچه سریعتر این پروژه است.
محمدصادق وجدی با اشاره به اینکه تاکنون سه مرتبه به این تعاونی کمک کرده ایم، افزود: در آغاز شروع پروژه نیز برای خاکبرداری کمک کردیم و اکنون نیز آمادگی انجام خاکبرداری با ماشین آلات خود را داریم.
محمدی، معاون شهردار سنندج نیز در این جلسه عدم مشخص شدن راه دسترسی مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان را یکی از مشکلات این پروژه دانست و گفت: راهی که با ساکنین این تعاونی مسکن با خودرو بخواهند تردد کنند و وارد معبر اصلی شوند مشخص نشده است و این مساله نیز جزو تعهدات شهرداری نیست.
عملیات احداث مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان با 108 عضو در سال 86 آغاز شده و این پروژه تاکنون به بهره برداری نرسیده است.ک/4
7346/533

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن