تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



از یازدهم مردادماه؛
بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می شود خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح با حضور سخنرانان کشوری و اندیشمندان دینی از یازدهم مردادماه به مدت 25 روز در شهرکرد برگزار می شود.



حجت‌الاسلام سیدمصطفی هاشمی، مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد خبر داد و افزود: این طرح با حضور سخنرانان کشوری و اندیشمندان دینی از یازدهم مردادماه به مدت 25 روز در شهرکرد برگزار می شود.
وی با بیان این که این طرح در قالب دو نشست عمومی و تخصصی در هر روز برگزار می شود، اضافه کرد: نشست عمومی این طرح هر روز پس از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود و همچنین نشست تخصصی این طرح نیز عصرها در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان منعقد می شود.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به این که رویکرد اصلی این دوره از طرح نیز همچون سال گذشته «سبک زندگی اسلامی» است، خاطرنشان کرد: از آن جایی که یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی، تبیین زوایای سبک زندگی اسلامی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است؛ از این رو رویکرد اصلی این طرح، موضوع سبک زندگی اسلامی قرار گرفته است.
وی به حضور 13 سخنران برتر کشوری در این دوره از طرح اشاره و تصریح کرد: حضرات آیات، خاتمی، استادی و رسولی محلاتی و حجج الاسلام مصباحی مقدم، راشد یزدی، حاج علی اکبری، مروی، محمدی، ماندگاری، صدیقی، آقاتهرانی، دهنوی و ابوترابی سخنران بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد هستند که به تشریح زوایای گوناگون سبک زندگی اسلامی می پردازند.
مدرس حوزه و دانشگاه به مراسم افتتاحیه این طرح در روز 25 مردادماه اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور آیت الله سیدمحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
این مقام مسؤول، خروجی دوره بیستم این طرح را چاپ 5 جلد کتاب عنوان کرد و افزود: امسال نیز سخنرانی ها هم به صورت مستقیم از شبکه های گوناگون صدا و سیما پخش خواهد شد و هم این که به صورت مکتوب پیاده سازی و پس از ویرایش به صورت کتاب چاپ و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت./9457/ت302/ب2




۱۳۹۳/۴/۳۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن