تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیست های اشغالگر تصویری از تجاوزگری را به نمایش گذاشته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بیانیه بسیج زنان کشور: صهیونیست های اشغالگر تصویری از تجاوزگری را به نمایش گذاشته اند تهران- ایرنا- سازمان بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: بار دیگر صهیونیست های اشغالگر، تصویری از قانون شکنی، قساوت و تجاوزگری را پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.


بسیج جامعه زنان کشور در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، با اشاره به نزدیکی جمعه ماه مبارک رمضان افزود: روز قدس روز محکومیت صهیونیست، روز فریاد بی امان علیه اشغالگران و متجاوزان قدس شریف و خاک مظلوم فلسطین است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این روزها جهانیان شاهد هجمه وسیع و ددمنشانه عمال غاصب صهیونیستی به ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین بویژه در منطقه پرجمعیت نوار غزه هستند، بار دیگر صهیونیست های اشغالگر تصویری از قانون شکنی، قساوت و تجاوزگری را پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
این بیانیه با اشاره به کشتار بی رحمانه کودکان و زنان در غزه ادامه می دهد: این چه منطقی است که اینچنین ملت ها و سازمان های حقوق بشر را در خواب سنگین فرو برده است؟
امروز کودکان و جوانان فلسطین چشم به جهان اسلام دوخته اند، کجاست غیرت عربی که ببیند اینچنین زنان و دختران مظلومانه به شهادت می رسند؟
در ادامه بیانیه مزبور آمده است: جمعه آخر ماه بزرگ خدا، بهانه ای زیبا شده تا مردم آزاده دنیا بالاخص زنان و مردان روزه دار مسلمان، حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مظلوم مسجدالاقصی در مقابل رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و برخوردهای ظالمانه با این قیام مردمی را محکوم کنند و این بیان تاریخی امام خمینیˈرهˈ را که فرمودند،ˈما شریک غم همه مظلومان جهان هستیمˈ به منصه ظهور برسانند.
سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن همدردی و حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان، خشم و انزجار خویش را از اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس اعلام و سکوت بی شرمانه مجامع بین المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر را در برابر جنایات روز افزون صهیونیست ها محکوم کرد.
سازمان بسیج زنان با تسلیت این فاجعه دردناک به مادران داغدار و کودکان بی پناه فلسطینی افزود: روز جهانی قدس با مشت های گره کرده و قدم های استوار، حمایت قاطع و بی دریغ خود را از ملت فلسطین، لبنان و تمام مستضعفین دربند استکبار و استبداد اعلام می کنیم و با فریادها و شعارهای ضد استکباری، انزجار و فریاد خود را از حرکات مذبوحانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان می رسانیم.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
امسال روز دوم مرداد ماه روز جهانی قدس است.
در روزهای اخیر سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه های جداگانه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آمادگی پرسنل خود را برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس اعلام می کنند.
این رژیم در دو هفته گذشته بیش از 580 نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده و شمار زیادی را مجروح کرده است.
اجتمام**1880**1436

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن