تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفق​ترين ستارگان زن هاليوود + تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: موفق​ترين ستارگان زن هاليوود + تصاوير
در میان زنان فعال در حوزه های سرگرمی، رسانه و فناوری، عده ای از آنها از همه مشهورتر و موفق تر هستند. از جمله می توان به زنانی که در ادامه معرفی کرده ایم اشاره کرد.
اپرا وینفری
اپرا وینفری، مجری و هنرپیشه مشهور آمریکایی در است. اپرا که اینک ۶۰ سال دارد، کارش را به عنوان مجری اخبار در بالتیمور شروع کرد. او زمانی مشهور شد که برنامه تلویزیونی‌اش با نام" اپرا وینفری شو" میلیون ها بیننده را به خود جذب کرد. این برنامه در سال ۲۰۰۶ به طور هفتگی ۲۱ میلیون بیننده داشت.





بیانسه
بیانسه خواننده پرطرفدار آمریکایی است. بیانسه ۳۲ ساله تا کنون دستاوردهای درخشانی داشته است: در برابر رؤسای جمهور آواز خوانده، در بین دو نیمه مسابقه "سوپربال" به روی صحنه رفته و در سراسر جهان بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه آلبوم فروخته است.





سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا در حال حاضر پردرآمدترین هنرپیشه تلویزیون در آمریکا به شمار می‌رود. او برای هر قسمت سریال "خانواده مدرن" ۱۷۵ هزار دلار دستمزد دریافت می کند. این سریال از سال ۲۰۰۹ شروع شده است. ورگارا برای ایفای نقش شخصیت گلوریا دلگادو پریچت در این سریال در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نامزد دریافت جایزه امی برای بهترین هنرپیشه نقش مکمل زن شد.





آنا وینتور
آنا وینتور از سال ۱۹۸۸ سردبیر مهمترین مجله دنیای مد "ووگ" است. او را پرنفوذترین زن در عرصه مد می‌شناسند؛ زنی که به دنیای مد خط و جهت می‌دهد. مطرح شدن نام یک طراح در ووگ تمام و کمال بستگی به تصمیم وینتور دارد. او همچنین هنرگردان (کیوریتور) موزه متروپولیتن در نیویورک است.





الن دیجنرس
الن دیجنرس، هنرپیشه، مجری و کمدین آمریکایی، فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌های "استند آپ کمدی" در کلوب‌های کوچک شروع کرد. او در سال ۲۰۰۳ برنامه اختصاصی خودش را به نام "الن دیجنرس شو" آغاز کرد؛ برنامه‌ای که تا کنون چهار بار جایزه امی از جمله برای بهترین برنامه گپ و گفتگو (تاک شو) و نیز بهترین مجری در این شاخه را دریافت کرده است.





آنجلینا جولی
آنجلینا جولی با دستمزد ۳۳ میلیون دلاری، در حال حاضر پردرآمدترین هنرپیشه هالیوود شناخته می‌شود. او با ایفای نقش لارا کرافت که بر مبنای یک بازی ویدئویی ساخته شده بود، توانست نام خود را در سراسر جهان بر زبان بیندازد. آنجلینا جولی سال گذشته به خاطر انتشار خبر جراحی سینه در راستای جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه خبرساز شد.





شکیرا
این خواننده کلمبیایی ابتدا تنها به زبان اسپانیایی می‌خواند، اما در سال ۲۰۰۲ نخستین آلبوم خود به زبان انگلیسی را منتشر کرد و تبدیل به ستاره شد. شکیرا از ۱۳ سالگی به طور حرفه‌ای کار موسیقی را آغاز کرد. او تا کنون در سراسر جهان ۶۰ میلیون نسخه آلبوم فروخته است و در فیسبوک نیز ۹۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.





لیدی گاگا
لیدی گاگا شهرتش را بیش از همه به ظاهر عجیب و لباس‌های غیرمعمولی که می‌پوشد، مدیون است. تور جهانی وی به نام " Born-This-Way" برای لیدی گاگا ۵۰ میلیون دلار همراه داشت. بسیاری او را با مدونا، ملکه پاپ مقایسه می‌کنند زیرا لیدی گاگا نیز روش مدونا را برای پیوند هنر، موسیقی و مد با یکدیگر اجرا می‌کند.





یائو چن
یائو چن، هنرپیشه چینی تا کنون در بسیاری از فیلم‌های تولید شده در کشورش نقش اول را بازی کرده است. او از شهرتش برای جلب توجه به موضوعات اجتماعی و مشکلات زیست‌محیطی در چین استفاده می‌کند. سال گذشته یائو چن به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل معرفی شد.





ژیزل بوندشن
ژیزل بوندشن برای هفتمین بار پیاپی به عنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شده است. این مدل ۳۳ ساله در سال گذشته ۴۲ میلیون دلار درآمد داشت. ژیزل بوندشن از سال ۲۰۰۶ با تام بردی، بازیکن فوتبال آمریکایی زندگی می کند. این دو در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و دارای دو فرزند هستند.







سه شنبه, 31 تیر 1393 ساعت 10:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن