تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820661226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در روز قدس همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار سلماس: مردم در روز قدس همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشند سلماس، ارومیه - ایرنا - فرماندار سلماس گفت: مردم مومن و روزه دار در روز جهانی قدس با شرکت در راهپیمایی گسترده، همبستگی و وحدت بین مسلمین را به رخ جهانیان می کشند.


مرتضی نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم نامشروع اسرائیل در ایام ماه مبارک رمضان با حمله وحشیانه به مردم بی دفاع غزه، مردم این منطقه را به خاک و خون کشیده و روز جهانی قدس بهترین فرصت برای محکومیت این اعمال غیر انسانی است.
وی اضافه کرد: مردم سلماس نیز مانند تمامی مناطق کشور اسلامی در روز جهانی قدس به دنیا و مخصوصا به صهیونیست ها نشان می دهند که پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند.
وی اظهار کرد: هدف دشمنان اسلام تضعیف روز قدس است ولی مردم آگاه و با بصیرت ما امسال باشکوه تر و پر شورتر از هر سال دیگر به خیابانها می آیند تا یک بار دیگر پیام اتحاد و همبستگی امت اسلامی که همراه با برائت و انزجار از استکبار جهانی و عوامل صهیونیست است را به گوش جهانیان برسانند.
نظری گفت: اتحاد و همدلی یکی از مهمترین عوامل موفقیت مسلمانان در جهان است و باید این همدلی و اتحاد بین مسلمین جهان همیشه پایدار باشد.
فرماندار سلماس افزود: ما مسوولان نیز وظیفه داریم تا مردم را برای اتحاد بیشتر به وسط میدان بیاوریم.
وی روز قدس را از بزرگترین یادگاران امام راحل عنوان کرد و گفت: این روز بزرگ نشانگر وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان جهان است و باید همیشه زنده نگه داشته شود.
وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امسال نیز باشکوهتر از هر زمان دیگر در روز جهانی قدس با شعارهای کوبنده، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.
شهرستان سلماس یا بیش از 200هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.
582/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن