تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803006308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان مازندرانی: روز قدس، روز وحدت و همدردی مسلمانان با مردم فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شهروندان مازندرانی: روز قدس، روز وحدت و همدردی مسلمانان با مردم فلسطین است ساری - ایرنا - شماری از شهروندان مازندرانی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع نوار غزه اعلام داشتند: روز قدس، روز وحدت و همدردی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین و نیز تنفر و انزجار از رژیم غاصب اسرائیل است.


آنان در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس (سوم مرداد ماه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روز جهانی قدس در واقع روز احیای ارزش های اسلامی و انزجار علیه استکبار جهانی است، افزودند: باحضور گسترده و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین حمایت کرده و تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم نوار غزه را شدیدا محکوم خواهند کرد.
این عده حضور پرشکوه در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را ندای نابودی رژیم غاصب اسرائیل بویژه استکبار جهانی دانستند و گفتند: همپای مردم مومن و روزه دار دیار علویان حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس خواهند داشت .
مسوول ستاد اقامه نماز ساری از روز قدس به عنوان روز غلبه حق علیه باطل یاد کرد و گفت: روز قدس، روز احیای ارزش های اسلامی، تنفر و انزجار مردم مسلمان علیه استکبار جهانی و نیز روز حمایت از مردم مسلمان فلسطین است.
ˈمهدی مستشرقˈ افزود: با توجه به اوضاع خاص منطقه، حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و تقویت مردم مظلوم فلسطین می شود.
وی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده و همه جانبه مردم در این راهپیمایی را، نمایش اقتدار نظام اسلامی و ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام دانست.
وی، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه شرعی و الهی دانست و بیان داشت: روز قدس، نماد و مظهری از خروش و جوشش مسلمانان علیه سران کفر و مستکبران جهان است.
مسوول ستاد اقامه نماز ساری دفاع از آرمان فلسطین را عین دینداری دانست و گفت: دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: با توجه به مسایل و حساسیت ویژه منطقه ای، باید با اتحاد و وحدت بیشتری در راهپیمایی ضداستکباری فعال تر از گذشته شرکت داشته باشیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
حجت الاسلام ˈ یوسف یوسف پور ˈ اظهارداشت: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مساله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرار داد و روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
وی بیان داشت: رژیم اسرائیل غاصب بیش از 60 سال است که سرزمین بیت المقدس را غصب کرده و به فرموده امام (ره) این رژیم اشغالگر که با حمایت استکبار جهانی در سرزمین فلسطین و میان کشورهای اسلامی نفوذ کرده باید هر چه زودتر از صحفه روزگار محو گردد.
او افزود : اسرائیل غده سرطانی استکباری است که در خاورمیانه در قلب کشورهای اسلامی و در سرزمین مقدس فلسطین با حمایت پیر استعمارگر انگلیس شکل گرفت و با حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار سال هاست مردم مسلمان فلسطین و لبنان را ددمنشانه به خاک و خون کشیده است.
وی گفت : لازم است در روز جهانی قدس همه مسلمانان جهان اسلام برای حمایت و دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی ضداستکباری شرکت کرده و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام کنند.
وی اضافه کرد : اگر مسلمانان نیرومند جهان ید واحده شوند و اختلافات را کنار بگذارند و برای دفاع از حریم اسلام، قرآن و کعبه که مشترک بین همه مسلمین عالم است‏ بکوشند، هرگز اجازه تجاوز کفار و منافقین را به حریم اسلام و مقدسات آن نخواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به اهداف، راهبردهای کلان و عملیاتی و سیاست ها و برنامه های روز جهانی قدس در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت : نمایش وحدت و یکپارچکی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین، حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ایرانیان مسلمان و انقلابی علیه رژیم غاصب صهیونیستی از جمله این اهداف است.
حجت الاسلام یوسف پور، محکومیت حمایت سطله گران و قدرت های شیطانی از رژیم غاصب صهیونیستی، تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم غاصب اسرائیل و نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف را هم از دیگر اهداف و راهبردی های کلان و عملیاتی روز جهانی قدس در سال جاری معرفی کرد.
وی ادامه داد: برجسته سازی رویکرد و راهبرد حضرت امام (ره) در طراحی و ابتکار اعلام روز جهانی قدس، تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف، معطوف سازی افکار عمومی جهان به نقشه جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی در منطقه برای تضعیف مقاومت اسلامی و منحرف ساختن توجه آنان از مساله فلسطین از جمله راهبردهای کلان این روز است.
یکی از فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه وحدت جهان اسلام ، مهم ترین پیام روز قدس است، گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همانند سال گذشته با بیداری و بصیرت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و مردم مسلمان فلسطین را هر گز فراموش نخواهند کرد.
ˈرضا برومندˈ از روز قدس به عنوان روز نمایش قدرت اسلام یاد کرد و افزود : برهمگان لازم است تا نسبت به اوضاع دیگر مسلمانان جهان بویژه مردم غزه بی تفاوت نباشند.
وی در آستانه روز جهانی قدس ، گفت : مردم روزه دار مازندران همراه با سایر شهروندان ایران اسلامی در این مراسم حضور خواهند یافت و حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین را وظیفه خود می دانند.
وی، نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را یکی از تدابیر بسیار زیبا و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد یک راهبرد اساسی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برشمرد .
یک شهروند مازندرانی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: بنده به اتفاق خانواده ام در جهت حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنم و تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی اعلام می دارم .
ˈیوسف حجتی رادˈ که خود را بازنشسته نیروهای مسلح استان به خبرنگار ایرنا معرفی کرد افزود: روز جهانی قدس در واقع روز فریاد تمام آزادگان و مسلمانان جهان است که در طول تاریخ بر علیه ظلم وجور ، بانگ برآورده و در دفاع از حق و حق طلبی همیشه جلودار و پیشقدم بوده اند.
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری ضمن دعوت مردم مومن و روزه دار برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حماسه سازی روز قدس ، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را به وحشت می اندازد .
آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ روز قدس را روز بیداری و بصیرت مردم ولایتمدار دانست و افزود: حضور فعال و گسترده مردم آزادی خواه در کشورهای مختلف نشان دهنده بیداری و بصیرت مردم است و پدید آمدن این گونه فرصت ها از اثرات مهم روز قدس است .
امام جمعه ساری بیان داشت : علیرغم کارشکنی های رژیم های استبدادی، همه ساله راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی در بسیاری از کشورها برگزار می شود .
آیت الله طبرسی از مردم روزه دار و مومن استان مازندران خواست همانند سالهای گذشته با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برگ رزین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ورق بزنند.ک/4
609/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن