تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار های اجتماعی افراد متأثر از سه نهاد خانواده ، مدرسه و جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : رفتار های اجتماعی افراد متأثر از سه نهاد خانواده ، مدرسه و جامعه است خبرگزاری پانا: عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان کردستان گفت:رفتار های اجتماعی افراد متأثر از سه نهاد خانواده ، مدرسه و جامعه است .
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۱ تير ساعت 08:27



به گزارش خبرگزاری پانا،نشست شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان کردستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز استان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و اعضای قشر در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد . در این نشست سالار عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شرایط امروز و هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی با ابزار های مختلف از جمله برنامه های ماهواره ای ، وظایف صدا و سیما ، آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مهم دانست . وی با بیان اینکه رفتار های اجتماعی افراد متأثر از سه نهاد خانواده ، مدرسه و جامعه است به ضرورت همکاری اولیاء مدرسه ، خانواده و جامعه در راستای نهادینه نمودن رفتار های اجتماعی و اجرای برنامه های فرهنگی پرداخت و اظهار داشت : همه امکانات و منابع انسانی آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی بسیج شده است . سردار فلاح جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست یکی از راه کار های مقابله با ماهواره به ویژه در ماه مبارک رمضان را ، آگاه سازی و روشنگری عنوان نمود و با اشاره به ضرورت تهیه برنامه های تأثیر گذار از طریق صدا و سیما ، خواستار همکاری و همراهی فرهنگیان ، اولیاء و صاحب نظران در این راستا شد . وی با اشاره به پیش قدم شدن برخی از خانواده های استان در جمع آوری ماهواره ، انتظار از شورای قشر بسیج فرهنگیان را آگاه سازی نسل جوان و خانواده ها از خطرات استفاده از ماهواره بر شمرد و ماه رمضان را بهترین فرصت برای روشنگری در این خصوص عنوان نمود و گفت : موج اول آگاه سازی ، در این ماه مبارک شروع شده است . 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن